Pentru Louis Vuitton nu este de ajuns să creeze piese de lux. A avea un impact în societate contează la fel de mult pentru brandul de lux, iar dovada în acest sens este cea mai recentă lansare a brățărilor Silver Lockit, concepute de Virgil Abloh pentru parteneriatul în curs de desfășurare cu UNICEF.
Noua colecție de brățări Silver Lockit se inspiră din colaborarea inițială a lui Abloh din 2020, fiecare fiind menită în mod colectiv să sprijine copiii nevoiași prin parteneriatul pe care Louis Vuitton îl are cu UNICEF.
Bijuteriile poartă aceeași estetică și semnătura Abloh, reinterpretată cu materiale și culori noi. Disponibile fie cu lanț, lacăt sau charm-ul Louis Vuitton, accesoriile sunt disponibile în varianta din titan natural sau negru, iar șnurul este disponibil într-o varietate de culori, precum galben neon, curcubeu sau negru.
Accesoriile în ediție limitată sunt de obicei lansate anual și au strâns până acum peste 18 milioane de dolari pentru UNICEF de la înființarea sa în 2016.
Brățările din colecția Louis Vuitton Lockit pentru UNICEF, așa cum este numită, au un preț de 575 de dolari per bucată. Așa cum era de așteptat, s-a bucurat de vânzări rapide, iar unele dintre culori s-au epuizat complet pe site-ul web al brandului.