Iaki - Relaxation Delight

Idôle by Lancôme, for women of a new era

Scris de Ozana Mazilu
Publicat la data de: 09-12-2019

în: Beauty

Fiecărei femei care-și trăiește viața cu hotărâre și pasiune, care rămâne pe calea optimismului și a încrederii, care refuză să facă compromisuri și care-și depășește limitele, dar și femeii care vede succesul ca pe un mijloc, mai degrabă decât ca pe un scop, Lancôme îi dedică un concept cu totul nou: Idôle.

Un nou tip de parfum floral combinat cu acorduri de citrice și de mosc este noul Idôle by Lancôme, o esență delicată, dar, în același timp, cu un impact ridicat, confortabilă și puternică. O senzație de puritate, un halou luminos, învăluitor ce-i conferă femeii care-o poartă o aură de încredere și feminitate, pentru a cuceri lumea.

O creație colectivă, Idôle a apărut din mixul special a trei talente. Trei femei parfumier talentate și sensibile, Shyamala Maisondieu, Nadège Le Garlantezec și Adriana Medina, și o singură dragoste pentru esențe speciale au dus la crearea unui parfum unic. Idôle este un parfum ciprat-floral, este feminin și senzual, datorită notelor de pară, bergamotă, iasomie indiană, mosc alb și vanilie. O esență durabilă de petale de trandafir turcesc creată exclusiv pentru Lancôme, împreună cu un trandafir Centifolia cultivat în Franța strălucesc printre notele de bergamotă, acordurile de pere, iasomie indiană Grandiflorum și un nou acord „curat și sclipitor”, menit să marcheze un nou început. Idôle întruchipează idealurile unei lumi noi de-a lungul tuturor etapelor producției sale, de la câmpurile de flori și până la ambalaj.

În ceea ce privește designul flaconului, sticluța Idôle este proiectată de arhitectul și designerul Chafik Gasmi și reprezintă un omagiu adus progreselor și inovațiilor tehnice ale industriei. Vorbim despre una dintre cele mai subțiri sticle de parfum, cu o grosime de doar 15 milimetri.

Idôle este un parfum dantelat, răcoritor, fin și lejer, fiind destinat femeii care pune sub semnul întrebării statu-quoul, fără a se elibera, totuși, de tradiție și care redefinește sensul succesului. Idôle îți împinge limitele, îți dă încrederea necesară pentru a ridica orice barieră și devine laitmotivul feminității contemporane.

Pentru a transmite mesajul unei noi generații de femei care redefinesc conceptul succesului, Lancôme a ales ca tânăra și talentata actriță Zendaya să reprezinte Idôle, simbolul unei generații încrezătoare și optimiste. În continuare, vă invităm să parcurgeți un interviu cu noua imagine Lancôme, pentru a înțelege mai bine mesajul transmis de brand prin această nouă creație olfactivă.

Ești cea mai nouă și tânără imagine Lancôme. Cum a apărut acest rol în viața ta
Echipa Lancôme mi-a propus acest proiect și, bineînțeles, am fost flatată, dar și un pic speriată. A fi imaginea unui brand de lux a fost cu siguranță unul dintre țelurile mele, iar cu Lancôme mă identific în totalitate. E un brand reputat pe care îl apreciez dintotdeauna și este ceva deosebit să ai oportunitatea de a lucra cu o marcă pe care o folosești.

De ce v-ați potrivit atât de bine? Cum te identifici cu Lancôme?
Lancôme este un brand atemporal, elegant, șic, referindu-mă și la produse, și la campanii. Există un nivel de rafinament pe care am început să-l simt de când am devenit femeie, iar Lancôme mi-a permis să mă identific cu valorile sale și să le promovez, pentru că le simt. Lancôme înseamnă, pentru mine, diversitate. Au avut întotdeauna o gamă vastă de nuanțe de fond de ten, spre exemplu, pentru toate tipurile de ten. De asemenea, brandul are și o componentă caritabilă notabilă. Inițiativa „Write Her Future” este una pe care o susțin pe deplin, pentru că nu este nimic mai important decât educația. Părinții mei sunt profesori, așa că am crescut în spiritul acesta. Este un dar pe care nimeni n-ar trebui să ți-l ia, dar este, în același timp, și un lucru pe care mulți dintre noi nu-l apreciem la adevărata valoare. Suntem atât de obișnuiți să mergem la școală, ni se pare atât de normal să avem parte de o educație, încât uităm că mulți copii nu au ocazia să facă asta, din păcate.

Cât de important este pentru tine să fii un model pentru tinerele femei?
Am îmbrățișat această responsabilitate, de a deveni un model pentru tinerele femei, fiind o motivație suplimentară să continui a munci mai mult. Sper să inspir cât mai multe femei să facă tot posibilul pentru a-și îndeplini dorințele. Cu siguranță nu sunt perfectă, dar încerc să mă perfecționez pe zi ce trece!

Filosofia brandului Lancôme este „La vie est belle”. Ce anume îți face ție viața mai frumoasă?
Este o întrebare dificilă, pentru că sunt atât de multe lucruri care mă bucură… Pot spune că familia este cea mai importantă pentru mine și mereu îmi găsesc liniștea și fericirea în sânul familiei mele. Am un sentiment fantastic când am grijă de nepoțeii mei. Ca mătușă, ești undeva între părinte și frate. Devii mai cool decât părinții, dar totuși ai responsabilitatea de a-i îngriji, ceea ce mă învață multe. Îmi place să văd ce efect am asupra lor, mă simt mai împlinită.

Ce femei din viața ta te inspiră?
Toate – nepoțelele mele, bunicile mele, sora mea mai mare, mama mea, cea mai bună prietenă… de la toate am ce învăța, toate mă încurajează, mă susțin și-mi oferă toate lucrurile de care am nevoie. Fiecare mă inspiră în felul ei.

Vezi rolul tău de ambasador Lancôme ca unul prin care poți ajuta femeile să-și dezvolte spiritul prin frumusețe?
Acesta este obiectivul, întotdeauna. Se spune că din interior spre exterior pornește frumusețea, dar poate fi și invers. Prin frumusețea exterioară capeți încredere în tine și te dezvolți spiritual.

Cât de important este pentru tine să oferi ceva înapoi?
Este foarte important. Prin tot ce fac, încerc tot posibilul să obțin sentimentul de satisfacție prin a oferi cât mai mult.

Cum ți-ai descrie stilul personal? Îți place să fii considerată un style icon?
Nu știu dacă am un stil personal și asta mi se pare cool. Doar fac ceea ce simt pe moment. Fără reguli și cu o gândire out-of-the-box.

Ai vreun sfat pentru cineva care încearcă să-și descopere stilul personal?
Un singur sfat: nu știi niciodată dacă nu încerci. Nu vei ști niciodată dacă-ți place ceva sau nu, până nu încerci, până nu-i dai o șansă.

Care sunt cele două produse fără de care nu poți trăi?
Anticearcănul – este simplu, practic, rezolvă o imperfecțiune imediat. Și un produs pentru sprâncene – un creion sau un fard moale. Pun foarte mare accent pe sprâncene, pentru că îți schimbă întreaga fizionomie, în funcție de cum le aranjezi.

Ai un truc personal de beauty?
Nu cred că este un truc, cât mai degrabă o preferință. De curând, am învățat să stăpânesc tehnica aplicării extensiilor de gene fir cu fir. Această tehnică conferă un look natural, spre deosebire de banda întreagă. Iar un alt truc se referă la aplicarea eyeliner-ului cu ochii deschiși, ca să-ți dai seama de grosimea liniei și de lungime.

Ce-ți place cel mai mult la Idôle?
Îmi place faptul că este fresh și light. Nu-mi place să port parfumuri grele sau prea puternice. Îmi place o esență care rămâne pe piele pe parcursul întregii zile, dar care e fresh. Sunt foarte exigentă cu esențele, în general. Am anumite spray-uri de casă, anumite uleiuri esențiale și anumite parfumuri pe care le agreez. Deci, dacă o esență trece testul preferințelor mele, înseamnă că e bună!

Ai o tehnică anume pentru aplicarea parfumului?
Doar o picătură pe încheietura mâinii și una pe gât.

Care este cea mai veche amintire olfactivă?
Îmi amintesc că bunica mea avea același miros de parfum tot timpul. Nu știu exact ce parfum era, dar recunosc acea aromă și astăzi, oriunde. Dacă cineva poartă respectivul parfum pe stradă sau în altă parte, îmi amintește imediat de bunica mea.

The Grand Avenue - The home of Exclusive Brands