HENRY, noua tipologie de clienți în industria luxului

Scris de Luxury
Publicat la data de: 20-12-2019

în: News
Iaki - Relaxation Delight

În industria bunurilor de lux a fost definită o nouă categorie de clienți pe fondul investițiilor făcute de companii în tehnologie.

HENRY (high earners not rich yet) reprezintă persoanele cu venituri, dar care nu sunt încă bogate. Vârsta medie a clienților din această categorie este de 43 de ani, potrivit unei analize realizate de Deloitte.

Aceștia sunt utilizatori de soluții digitale și mari cheltuitori, în special HENRY din generația Millennials (născuți în perioada ianuarie 1983 – decembrie 1994).

„Așa cum evidențiază studiul, aceste mărci se concentrează pe interacțiunea cu noua tipologie a consumatorului și, pentru a atinge acest obiectiv, companiile de bunuri de lux colaborează cu bloggeri și lideri de opinie de nișă care pledează pentru brand în cadrul comunităților lor prin postări consecvente, conținut optimizat în funcție de platformă și evidențierea caracteristicilor aspiraționale ale mărcilor”, spune Oana Buhăescu, director audit, Deloitte România, și lider al industriei de retail, potrivit unui comunicat de presă.

Gucci a interacționat cu clienții din această tipologie prin inițiative digitale precum campania #GucciGram, pentru care brandul a colaborat cu artiști pe platforma de socializare Instagram. De asemenea, Montblanc a inițiat o colaborare cu bloggeri de modă care au acționat ca promotori ai mărcii în comunitățile lor pe una dintre cele mai mari platforme de socializare din China, Weibo.

The Grand Avenue - The home of Exclusive Brands