Saint Laurent lansează o serie de scurtmetraje inspirate de scrierile lui Marcel Proust

Scris de Cătălina Teodorescu
Publicat la data de: 26-11-2024

în: Fashion

Saint Laurent Marcel Proust

Pentru cea mai nouă campanie Saint Laurent, Anthony Vaccarello, directorul creativ al casei de modă fanceze, a ales să își tragă inspirația din cartea favorită a fondatorului Yves Saint Laurent – romanul în cauză este „În căutarea timpului pierdut”, scrisă de Marcel Proust.

Saint Laurent Marcel Proust

Campania se traduce printr-o serie de scurtmetraje, intitulată „As Time Goes By”, sub direcția regizorala a Nadiei Lee Cohen. Starurile campaniei includ nume mari: Addison Rae, Chloë Sevigny, Charlotte Gainsbour, John Waters, Travis Bennett și Cooper Koch.  

Saint Laurent Marcel Proust

Conform declarațiilor din comunicatul de presă ce anunță campania, setul de scurtmetraje “este menit să captureze esența narativei lui Proust într-o manieră unică”. Campania explorează teme ce se regăsesc în romanul „În căutarea timpului pierdut”, precum iubirea, solidaritatea, visele, dorințele, timpul și amintirile. Opera lui Proust a fost, de altfel, o sursă de inspirație recurentă de-a lungul timpului pentru Yves Saint Laurent.  

Saint Laurent Marcel Proust

Scurtmetrajele urmează să apară pe rând, pe conturile de social media ale brandului Saint Laurent. Momentan, brandul francez a lansat un clip de teaser, pe care îl poți urmări mai jos: