Pentru cea mai nouă campanie Saint Laurent, Anthony Vaccarello, directorul creativ al casei de modă fanceze, a ales să își tragă inspirația din cartea favorită a fondatorului Yves Saint Laurent – romanul în cauză este „În căutarea timpului pierdut”, scrisă de Marcel Proust.
Campania se traduce printr-o serie de scurtmetraje, intitulată „As Time Goes By”, sub direcția regizorala a Nadiei Lee Cohen. Starurile campaniei includ nume mari: Addison Rae, Chloë Sevigny, Charlotte Gainsbour, John Waters, Travis Bennett și Cooper Koch.
Conform declarațiilor din comunicatul de presă ce anunță campania, setul de scurtmetraje “este menit să captureze esența narativei lui Proust într-o manieră unică”. Campania explorează teme ce se regăsesc în romanul „În căutarea timpului pierdut”, precum iubirea, solidaritatea, visele, dorințele, timpul și amintirile. Opera lui Proust a fost, de altfel, o sursă de inspirație recurentă de-a lungul timpului pentru Yves Saint Laurent.
Scurtmetrajele urmează să apară pe rând, pe conturile de social media ale brandului Saint Laurent. Momentan, brandul francez a lansat un clip de teaser, pe care îl poți urmări mai jos: