Medikali marchează doi ani de activitate și un parcurs remarcabil în industria medicală privată din România. Clinica a fost lansată în 2002, cu o investiție inițială de 2,8 milioane de euro. Prin calitatea serviciilor oferite, Medikali a devenit un reper în îngrijirea bazată pe profesionalism și empatie consolidându-și o poziție importantă pe piața serviciilor medicale private. Vorbind de performanțe, unitatea a încheiat 2023 cu venituri de 3.950.000 lei și estimează dublarea cifrei de afaceri, până la finalul lui 2024.
Dr. Adina Negoiță, CEO și fondator Medikali, a declarat cu ocazia sărbătoririi a doi ani de reziltate notabile: „Viziunea mea pentru Medikali a fost să transform experiența medicală într-una bazată pe respect, empatie și excelență. Doi ani mai târziu, ne mândrim cu un grad de satisfacție al pacienților de peste 95%, pe care ne dorim să îl menținem, indiferent de ritmul în care crește businessul. Aceasta este adevărata provocare pentru un antreprenor în domeniul medical: să păstreze relația apropiată cu pacienții, indiferent de anvergura afacerii”.
În doar doi ani, Medikali a evoluat într-un mod extrem de competitiv, extinzându-și portofoliul de servicii și atrăgând un număr tot mai mare de pacienți. Dacă, în 2023, clinica oferea peste 20 de specialități medicale și colabora cu 60 de medici, în 2024, portofoliul a crescut la peste 30 de specialități (cardiologie, pediatrie, ORL, obstetrică-ginecologie, recuperare medicală, oftalmologie etc.), iar echipa include acum peste 85 de medici, angajați și colaboratori. Totodată, numărul pacienților s-a dublat, depășind 34.000 de persoane, fiecare accesând în medie 1,8 servicii medicale.
Dincolo de toate aceste performanțe, Medikali investește în tehnologii moderne și în digitalizare. Platforma online permite pacienților să își acceseze istoricul medical prin contul personal, iar soluția de inteligența artificială recent integrată în website-ul medikali.ro, pentru a oferi răspunsuri rapide și precise pe baza simptomelor, se poziționează ca un diferențiator major în industrie.
„Tehnologia și digitalizarea sunt esențiale nu doar pentru confortul pacientului, ci și pentru a atrage cei mai buni medici, care primesc, astfel, uneltele necesare menite să le susțină expertiza și să vină în completarea experienței acumulate. Aceste soluții inovatoare ne ajută să răspundem mai bine nevoilor pacienților și să menținem un grad ridicat de satisfacție,” subliniază dr. Adina Negoiță, CEO și fondator Medikali.
Pentru 2025, Medikali va diversifica gama de servicii medicale, introducând proceduri de diagnostic avansate precum endoscopia și colonoscopia și va extinde numărul serviciilor decontate de CAS. Totodată, strategia clinicii include dezvoltarea continuă a departamentului de Customer Care, pentru a asigura o experiență impecabilă pentru fiecare pacient și încheierea de noi parteneriate cu spitale de renume internațional, pentru a oferi pacienților acces la tratamente de vârf. De asemenea, Medikali replica modelul de business actual în noi zone și își propune completarea serviciilor existente cu componente spitalicești.
„Suntem hotărâți să continuăm să inovăm și să ne extindem, păstrând întotdeauna pacientul în centrul activității noastre. Planurile includ nu doar creșterea clinicii, ci și sprijinirea comunităților prin inițiative sociale și servicii caritabile,” a adăugat dr. Adina Negoiță.