Ce se întâmplă atunci când asociezi Louis Vuitton cu numele lui Karl Lagerfeld? Are loc un proces creativ prin care ia naștere un produs care surprinde pe toată lumea – un sac de box cu monograma caracteristică. Dintre toate lucrurile la care ar fi putut să se gândească Lagerfeld, iată că s-a îndreptat către zona accesoriilor sport, de lux. Proiectul face parte din campania de promovare a brandului, „Celebrating Monogram”, care celebrează 118 de existență. Sacul de box va fi realizat în ediție limitată, având designul cunoscutei case de modă Louis Vuitton. De asemenea, este făcut din piele naturală, cu detaliile emblematice care fac brandul atât de cunoscut.
Pentru împătimiții sportului, sacul de box este disponibil alături de o pereche elegantă de mânuși, de o saltea pentru exerciții, dar și de un cufăr pentru călătorii, care va facilita transportul. Revista New York Times a estimat că prețul setului va ajunge undeva la 175.000 de dolari, însă reprezentanții Louis Vuitton nu au dat foarte multe detalii, declarând că prețul va fi comunicat la cererea clienților. Un alt aspect care va influența prețul este reprezentat de producerea într-un număr limitat , de numai 25 de obiecte.