Karlie Kloss este noua Good Girl de la Carolina Herrera: puternică, provocatoare și extrem de convingătoare. Alături de ea, Carolina Herrera captează noile dimensiuni ale feminității.
New York este mai mult decât un oraș, este o entitate a cărei energii vibrează în aer, al cărui suflu poate fi simțit și trăit, prin intermediul simbolurilor sale, al mărcilor ce s-au născut aici și au devenit imperii, puncte de reper pentru perioade istorice, pentru atitudini și idealuri. Carolina Herrera New York, un univers de eleganță atemporală și modernitate incontestabilă este unul din motoarele ce duc mai departe această moștenire a orașului. De data aceasta, casa de modă a femeilor puternice, încrezătoare și creative aduce la viață Good Girl by Carolina Herrera, condusă de motto-ul “It’s good to be bad”.
Universul ei este definit de contradicții: o dualitate definită prin senzualitate ultra-feminină și putere de neoprit, prin independență și neînfricare, ce îi conferă o aură intrigantă. Orașul ce nu doarme niciodată este perfect pentru farmecul său, inspirând astfel parfumul semnat de Carolina Herrera New York.
Sub coordonarea atentă a Carolinei Herrera de Baez, Directorul Artistic al House of Herrera Fragrances, parfumul a fost dezvoltat de către renumitul parfumier Louise Turner, iar campania interpretată cu grație și șarm de către modelul de succes Karlie Kloss a fost realizată de nimeni altul decât Mario Testino, cel mai apreciat și căutat dintre fotografii din industria modei. Împreună, au reușit să transmită faptul că Good Girl este o reflectare olfactivă a femeii pe care casa Herrera o cunoaște atât de bine. Personalitatea sa este transpusă în detaliu prin parfumul, flaconul și campania Good Girl.
Carolina Herrera, fondatoarea unei dinastii a modei, designer, vizionar, antreprenor și mamă exprimă prin stilul său o sofisticare globală și o eleganță infuzată de modernitate. Alături de fiica sa, Carolina Herrera de Baez, Director Artistic al House of Herrera Fragrances, duce mai departe imperiul într-un mod plăcut și totodată surprinzător, captând esența femeii de azi.
Noul parfum, Good Girl, este o aromă sofisticată cuprinsă într-un flacon uimitor ce exprimă dulcea dualitate a femeii. Complex și contradictoriu, acest parfum evocă complexitatea feminității. Campania o invită pe femeie șă își asume cele mai adânci dorințe și să sfideze destinul. Imposibil de uitat, Good Girl atrage prin încrederea sa, hipnotizează prin eleganța sa contemporană și fascinează prin spiritul său de neîmblânzit.
Dincolo de imaginea unei campanii, Karlie Kloss este o sursă de inspirație, o muză, o femeie încrezătoare cu un stil personal ce rezonează cu universul Carolina Herrera New York. Captivantă și de o complexitate intrigantă, nu doar că a fost alegerea perfectă pentru rol, dar a alunecat foarte ușor în pielea personajului Good Girl. Astfel, Karlie întruchipează o femeie a cărei putere de seducție izvorăște din natura sa duală. De altfel, declarația sa nu este una surprinzătoare: “Sunt o fată bună sau o fată rea? Depinde de zi.” – Karlie Kloss
#GOODTOBEBAD