Alexandrion Group lansează Alexandrion Flavour Collection

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 02-11-2021

în: News

Alexandrion Flavour Collection

Alexandrion Group, cel mai mare producător de băuturi spirtoase şi vinuri din România, anunţă lansarea Alexandrion Flavour Collection, care, prin concept, reţetă şi ingrediente aduce o inovaţie atât pe piaţa din România, cât şi la nivel mondial. Alexandrion Flavour Collection este o extensie a gamei Alexandrion, liderul categoriei de brandy din România ȋn ceea ce priveşte valoarea şi totodată un brand esenţial ȋn portofoliul grupului, un simbol al longevităţii, stabilităţii şi amprentei Alexandrion Group ȋn industria băuturilor spirtoase. 

„Alexandrion este un brand cu o istorie de peste 20 de ani şi rădăcini puternice pe piaţa din România. În calitate de lider incontestabil, Alexandrion are responsabilitatea de a genera inovaţie şi a inspira dezvoltarea categoriei şi adaptarea pieţei locale la tendinţele globale. Alexandrion Flavour Collection este modul nostru de a răspunde nevoilor consumatorului contemporan, atras de băuturile mai slab alcoolizate, deschis să experimenteze arome şi gusturi noi şi preocupat de calitate şi de consumul responsabil de alcool. Această lansare este şi o nouă etapă în evoluţia mărcii, care are rolul de a o introduce unor noi categorii de public, prin generarea de noi ocazii de consum” a spus Corneliu Vîlsan, Chief Marketing Officer, Alexandrion Group.

Alexandrion Flavour Collection

Campania “Alege gustul. Portocală sau cafea” introduce contrastul, dar şi armonia dintre cele două arome

Alexandrion Greek Orange şi Alexandrion Coffee se află, deopotrivă, în contrast şi în armonie, inducând stări de spirit diferite, dar la fel de plăcute. Alexandrion Greek Orange este solar, fresh, vesel, în timp ce Alexandrion Coffee este exotic, energizant, misterios, rafinat. Ambele pot fi savurate simple, în shot-uri reci, în long drinks uşor de preparat acasă, precum şi în cocktail-uri complexe, destinate HORECA.

Alexandrion Greek Orange celebrează originile brandului Alexandrion, creat în Grecia, armonizând gustul intens de distilat de vin maturat în butoaie de stejar, specific băuturii Alexandrion 5* cu prospeţimea, suculenţa şi dulceaţa portocalelor greceşti. Printr-o savoare aparte, noul Alexandrion Greek Orange reflectă una dintre tendinţele dominante ale pieţei globale de băuturi alcoolice aromatizate, în care aromele de fructe, în special cele de citrice, sunt în continuare în topul preferinţelor consumatorilor, datorită notelor fresh, plăcute.

Alexandrion Coffee este o combinaţie surprinzătoare şi ingenioasă între aromele mediteraneene familiare aduse de Alexandrion 5* şi notele dulci, crocante de ciocolată neagră şi vanilie, pe care le emană cafeaua proaspăt prăjită şi macinată, ce dau o nouă dimensiune reţetei originale, încântându-i pe consumatori. Gustul Alexandrion Coffee este potenţat atunci când este savurat cu gheaţă sau în shot-uri.

„Aromele dulci de cafea, ciocolată şi vanilie, care adaugă note calde şi proprietăţi energizante produselor, sunt, de asemenea, printre favoritele consumatorului contemporan, dinamic, în continuă mișcare, ocupat, care caută băuturi revigorante, dar și reconfortante. De aceea, Alexandrion Coffee are toate elementele necesare pentru a fi prima alegere a consumatorilor”, a adăugat Simona Popescu, Marketing Director România, Alexandrion Group.

Comparativ cu băuturile din colecţia clasică Alexandrion, Alexandrion Greek Orange și Alexandrion Coffee au o concentraţie alcoolică mai redusă, de 25%, reflectând preferinţele actuale pentru băuturi mai slab alcoolizate și orientarea către consumul responsabil. Cele două băuturi sunt disponibile în varianta de 0,7 L.

„Campania de lansare Alexandrion Flavour Collection «Alege gustul. Portocală sau cafea» este o  campanie plină de culoare, antrenantă, energizantă, care îţi face poftă. Prin această campanie aducem împreună poveștile a două arome într-un univers împărţit în două părţi egale, aflate în contrast, însă, punctând și conexiunea dintre acestea”, a spus Simona Popescu, Marketing Director România, Alexandrion Group.

Puteţi urmări video-ul campaniei pe canalul de YouTube Alexandrion Flavour Collection.

Alexandrion Flavour Collection

Identitate vizuală realizată la Paris

Identitatea vizuală a noii colecţii Alexandrion Flavour Collection a fost realizată la Paris de celebrul atelier Appartament 103 și redă în mod creativ și inedit atributele gamei. Combinaţia cromatică vibrantă contrastantă, detaliile din folio auriu, elementele grafice grecești și logo-ul cu chipul lui Alexandru cel Mare, ilustrează originile Alexandrion Flavour Collection.

Alexandrion Flavour Collection poate fi achiziţionat din marile lanţuri de retail din România, magazinele de proximitate sau poate fi comandat online pe iconicdrinks.shop.

Mai multe detalii despre Alexandrion Flavour Collection sunt disponibile pe www.alexandrionflavours.com.