Servicii premium și redefinirea luxului, la SARTO bespoke

Scris de Ozana Mazilu
Publicat la data de: 25-10-2019

în: Fashion

Luxul nu este poleit cu aur sau praf de diamant, ci este o stare de spirit, o emoție, un sentiment cald și reconfortant al calității serviciului și fineții produsului. Fondat în 2011, SARTO bespoke s-a dedicat redefinirii luxului și eleganței masculine printr-un mix de elemente ce surprind nevoile bărbaților ancorați în realitate.

Prin noul său showroom, SARTO reinventează cadrul în care bărbații își construiesc o imagine impecabilă, accesând o paletă de servicii premium și devenind parte dintr-o comunitate restrânsă a oamenilor de business, liderilor, antreprenorilor și formatorilor de opinie.

În august 2019 a avut loc reinaugurarea showroom-ului SARTO din București, într-o versiune actualizată tendințelor și viziunii care a propulsat brandul în ultimii ani. Redesign-ul și amenajarea spațiului s-au concentrat pe nevoile consumatorului de ținute business, elegante și casual pe comandă, la care s-a adăugat tușa personală a brandului și artizanilor acestuia.

„Ne-am dus pasiunea pentru detaliu într-acolo încât am construit un showroom special pentru clienții noștri, plecând de la necesitățile lor și bazându-ne pe experiența ultimilor opt ani de consiliere vestimentară. De aceea, am gândit fiecare detaliu din spațiu în așa fel încât să îmbine utilul cu plăcutul și, pentru că precizia tipicară ce ne caracterizează nu a putut fi executată la nivel artistic de fabricile de mobilier, multe dintre piesele care ne decorează showroom-ul din strada Maior Gheorghe Șonțu au fost gândite, desenate și executate de către noi”, precizează Alex Drăgan, cofondator SARTO.

Rezultatul este un spațiu autentic masculin, conturat în jurul identității bărbaților rafinați. La cererea clienților au fost dezvoltate patru spații cu utilități și personalități distincte, pentru a se desfășura simultan sesiuni de consiliere, măsurători și proba în cele trei showroom-uri disponibile și un lounge în care un maistru croitor poate fi admirat la lucru.

Showroom-ul de Business
Dedicat clienților care, prin natura profesiei lor, poartă în mod constant costum și a căror exigență este susținută printr-un stil vestimentar deja format de-a lungul timpului, în acest spațiu sunt expuse peste 30.000 de țesături, toate aparținând celor mai noi colecții de la producători de renume mondial. Branduri ca Scabal, Ermenegildo Zegna, Loro Piana, Cerruti, Thomas Mason Bespoke și Cotonificio Albini alimentează imaginația celor mai sofisticați bărbați cu texturi și designuri uimitoare, care, dincolo de estetică, au proprietăți cu o utilitate incontestabilă: finețe, rezistență la șifonare, repelență la pătare etc.

Showroom-ul de Ceremonie
Gândit pentru cele mai importante momente din viața unui bărbat, acest showroom exprimă cel mai bine eleganța evenimentelor de gală. Printr-o selecție atentă de accesorii destinate festivităților și printr-o combinație de culori și texturi bogate, acest spațiu conturează anticiparea momentelor deosebite și creează un cadru adecvat pentru luarea unor decizii cu încărcătură emoțională.

Showroom-ul Loake
Designul nonconformist masculin din acest showroom a fost creat pentru a pune în valoare pantofii, gențile și accesoriile Loake Shoemakers, brandul englezesc ce completează cu succes ținutele atent gândite la SARTO. Rafturile din cupru captează instantaneu atenția prin complexitatea lor, însă puțini vizitatori știu că acestea au fost realizate manual chiar de artizanii echipei SARTO, care și-au asumat provocarea de a realiza mai multe piese identice, la o precizie milimetrică.

„În timp ce îmbinam piesele, ne-am simțit ca artizanii și am înțeles că, la fel ca în croitorie, măiestria presupune investiții de timp, atenție la detalii, mult exercițiu și pasiune. Exercițiul artizanatului în alt domeniu ne-a fundamentat convingerea că există o măreție în a lucra și a croi de mână, întrucât experiența care curge prin mâinile croitorilor este o raritate în cotidian. Dincolo de talentul și măiestria tâmplarilor, am considerat că adevărata valoare o putem adăuga chiar noi, prin investiția de timp, energie și dedicare, pentru a croi o vestimentație pe măsura showroom-ului nostru”, explică Matei Ladea, CEO SARTO.

Lounge-ul și terasa peste parc
În acest spațiu, clienții beneficiază de servicii premium, caracteristice unui adevărat concierge în vestimentația bărbătească. Totodată, evenimentele organizate aici pun accentul pe un networking de calitate și pe experiența memorabilă oferită oricui își dorește să descopere croitoria autentică – bespoke.

Astfel, showroom-ul SARTO bespoke este mai mult decât un loc în care bărbații își pot construi de la zero și personaliza ținutele, este un spațiu reprezentativ pentru bunul-gust al domnilor cu o imagine impecabilă.