Miele

Petrecere de Craciun la Castelul din Inima Capitalei

CUM SĂ ORGANIZEZI O PETRECERE DE CRĂCIUN PERFECTĂ PENTRU ANGAJAȚI?

Scris de Luxury
Publicat la data de: 09-10-2019

în: Lifestyle

Sărbătoarea Crăciunului este aproape și cele mai multe dintre companiile din țară se pregătesc să ofere angajaților o petrecere prin care să marcheze totodată și sfârșitul unui an plin de succese.

Aceasta este o modalitate de a arăta aprecierea față de eforturile pe care întreaga echipă le depune în fiecare an. Micile companii aleg fie să le ofere angajaților  o masă în oraș, fie o petrecere chiar la sediul firmei, în timp ce marii anagajatori își desfășoară petrecerile în locații somptuoase sau chiar pe stadioane. Ceea ce o bună parte dintre manageri scapă din vedere este faptul că petrecerile de Crăciun sunt o modalitate excelentă de a suda nu doar relațiile din cadrul echipei, ci și de a întări loialitatea față de companie. Scopul principal al unui astfel de eveniment este ca angajatul să simtă că eforturile sale sunt cu adevărat apreciate.

ALEGEREA LOCAȚIEI, MENIUL SI SPECTACOLUL

Tocmai de aceea, alegerea locației în care va avea loc evenimentul este extrem de importantă. Pentru companiile care doresc să își facă echipa să se simtă cu adevărat apreciată, Le Chateau își deschide larg porțile și, an de an, în luna decembrie, îmbracă haine de sărbătoare. O locație atât de elegantă precum Castelul din Inima Orașului oferă o serie largă de avantaje pentru invitații la petrecerile de Crăciun. Datorită arhitecturii elegante și a decorului luxos, foarte puțini sunt cei care pot refuza participarea la o petrecere desfășurată aici.

Cu siguranță, fiecare angajator știe că nu toți angajații sunt dispuși să ia parte la astfel de evenimente în preajma sărbătorilor, însă cu cât va fi mai tentantă locația, cu atât va crește numărul participanților și, implicit, se va atinge astfel scopul de a consolida relațiile profesionale. Mai mult de atât, Sala Principală a Castelului poate găzdui sute de invitați care vor avea la dispoziție nu doar acest spațiu, ci și zona de relaxare și terasă din fața Le Chateau. Astfel, oaspeții se pot simți în largul lor și vor avea mai multe ocazii de socializare. În același timp, dacă angajatorii doresc să facă un cadou muzical celor prezenți la petrecerea de Crăciun, una dintre cele mai originale și mai atractive sugestii ar fi contractarea unei formații muzicale în armonie cu preferințele participanților, astfel încât să încingă atmosfera de petrecere de pe impunătoarea scenă a Le Chateau. Un alt element care va garanta succesul unei petreceri de Crăciun desfașurate în Castelul din Inima Orașului este mâncarea.

Pregătite în casă, cu atenție și pasiune de către Chef Iulian Olaru și echipa sa, toate preparatele servite oaspetilor Le Chateau sunt mici bijuterii gastronomice care vor încânta angajații companiei cu arome și gusturi inedite, atât din bucătăria internațională cât și din cea tradițională, într-o interpretare modernă și elegantă. Fie că vorbim despre o “călători în jurul pământului” printre cele mai apreciate bucătării ale lumii sau despre un bufet rapid autentic românesc, Chef Olaru promite o experiență culinară de excepție ce poartă marca inconfundabilă a stilului Le Chateau.

 

Dincolo de aceste aspecte, există câteva reguli de aur care trebuie respectate în organizarea unei petreceri de Crăciun pentru angajați.

  1. Numărul celor care participă la o astfel de petrecere va fi mult mai mare dacă aceasta se desfășoară într-o locație ușor accesibilă, așa cum este și cazul Le Chateau. Fiind amplasat la câteva minute de Piața Unirii, angajații pot ajunge foarte ușor la Castel, din orice direcție.
  2. Dacă există așteptări în ceea ce privește dress code-ul, acestea trebuie comunicate tuturor invitaților din timp.
  3. O petrecere de Crăciun trebuie să fie un prilej de socializare și relaxare. Prin urmare, angajații nu ar trebui obligați în niciun fel să participe la acest eveniment.
  4. Nicio petrecere de Craciun nu este completă fără cadouri. Prin urmare, acesta este prilejul cel mai potrivit pentru a oferi angajaților mici cadouri, ca simboluri ale aprecierii.
  5. Daca petrecerea se desfășoară în timpul orelor de program, ideal este ca niciun angajat să nu fie nevoit să rămânaă la firmă pentru a-și acoperi colegii, în timp ce aceștia se distrează. În cazul în care compania a decis ca petrecerea să se întindă până târziu în noapte, ziua cea mai potrivită pentru acestă ocazie este cea de vineri, astfel încât angajații să aibă timp să se odihnească.
  6. Echipamentele profesionale de sunet și lumini contribuie semnificativ la succesul oricărei petreceri. Acestea pot afecta bugetul dumneavoastră sau chiar calitatea experienței per total dacă nu sunt calibrate în mod optim cu spațiul în care are loc petrecerea sau cu necesitățile artiștilor. La Castelul din inima Capitalei, aceste aspecte au fost luate în calcul încă din faza de construcție a locației pentru ca petrecerile organizate aici să beneficiaze de un suport tehnic și logistic integral, fapt care, pe lângă economia produsă bugetului organizatorilor, oferă si garanția producției unui adevărat show.

Pentru mai multe informații despre petrecerile de Crăciun la Castelul din Inima Capitalei, accesați http://www.le-chateau.ro/petrecere-craciun-corporate/

 

 

 

The Grand Avenue - The home of Exclusive Brands