Starbucks lansează EAU de PSL -parfumul inspirat de Pumpkin Spice Latte

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 19-09-2025

în: Beauty News

Starbucks

Starbucks România transformă magia toamnei într-o experiență olfactivă unică prin lansarea EAU de PSL, primul Eau de Parfum din lume inspirat de celebra băutură Pumpkin Spice Latte. Parfumul a fost lansat cu campania „Accessorize with Pumpkin Spice” și consolidează statutul PSL ca simbol cultural al sezonului.

Creația poartă semnătura maestrului parfumier Anton Jimmy Studer și este realizată în colaborare cu o prestigioasă casă de parfumerie elvețiană.

„După ce anul trecut am creat un pop-up Starbucks secret într-un lan de porumb, în 2025 ne autodepășim cu un stunt curajos și inedit pentru Starbucks,” declară Maria Feer, Marketing Manager Starbucks România & Bulgaria. „EAU de PSL e dovada că PSL a depășit categoria de simplă băutură și a devenit un marker cultural.”

Parfumul unisex, din familia gourmand, se remarcă printr-o piramidă olfactivă sofisticată cu note de vârf de cafea, frunze de ceai și lapte condensat ce se împletesc cu un mijloc cald de scorțișoară, nucșoară și vată de zahăr, iar baza de vanilie, boabe de tonka și mosc conferă profunzime. „Misiunea a fost să captez esența unui fenomen cultural într-o sticlă. A fost un exercițiu unic și mi-a făcut plăcere să accept provocarea,” mărturisește Anton Jimmy Studer.

Campania „Accessorize with Pumpkin Spice” poziționează PSL ca un accesoriu esențial al toamnei, la fel de indispensabil precum o eșarfă oversized sau o pereche de cizme de piele. „În fiecare an, activările PSL sunt gândite să creeze o punte între digital și fizic, într-un mod care generează conversație în jurul brandului Starbucks. Cu EAU de PSL, am transformat o băutură emblematică într-un accesoriu de colecție și suntem siguri că va cuceri fanii,” explică Ludwig Petre, Director de Creație la agenția Tuio, responsabilă de campanie.

EAU de PSL este disponibil în România din 16 septembrie și va fi oferit cadou la achiziția unei băuturi PSL, în cele peste 60 de cafenele Starbucks, dar este exclusiv pentru membrii Starbucks Rewards. Cele 10.000 de flacoane mini și câteva ediții full-size îl transformă instant într-un obiect de colecție, iar pentru a doua jumătate a lunii septembrie activarea va fi extinsă și pe alte piețe regionale.

Evenimentul de lansare a avut loc pe 15 septembrie la Starbucks Promenada Mall din București, la care au participat Nicole Cherry în rol de ambasador, reprezentanți ai presei, creatori de conținut și faniPSL. Mai multe detalii sunt disponibile pe rețelele de socializare Starbucks și pe site-ul oficial eaudepsl.com.


Secret Link