
Rachel Scott a fost numită director de creație al casei de modă Proenza Schouler. Aceasta vine pe urmele lui Jack McCollough și Lazaro Hernandez, fondatorii brandului, care s-au retras din funcția de co-directori de creație ai propriului lor label pentru a prelua aceeași responsabilitate în cadrul brandului Loewe. Postul la Loewe rămăsese liber după ce designerul Jonathan Anderson a schimbat la rândul său jobul pentru unul identic, la Dior.
Rachel Scott și-a început cariera în design vestimentar lucrând alături de brandul italian Costume National, după finalizarea studiilor în cadrul celebrei facultăți Instituto Marangoni. Ulterior, s-a mutat din Milano în New York, unde a lucrat la J.Mendel și apoi pentru brandul Elizabeth & James. Începând cu 2015, a început să lucreze pentru labelul american Rachel Comey, avansând până în funcția de vicepresident of design, ready-to-wear și footwear.
În 2021, și-a înființat propriul label vestimentar, numit Diotima, prin care, conform spuselor sale, și-a propus să prezinte „o viziune seducătoare și nuanțată a stilului Insulelor Caraibe, privind către viitor, dar în același timp ancorată în istorie și în experiențele de viață ca femeie de origine jamaicană”.
Scott va continua să creeze pentru Diotima în tandem cu noul său job. La Proenza Schouler, va da direcția creativă pentru linia de ready-to-wear, White Label, linia de genți și cea de încălțăminte. Prima sa colecție la Proenza va fi cea pentru sezonul toamnă/iarnă 2026, care va fi prezentată în februarie 2026, în cadrul New York Fashion Week. Totuși, vom putea vedea deja un teaser al viziunii lui Scott pentru Proenza Schouler foarte curând, având în vedere că aceasta a participat în calitate de consultant la crearea colecției primăvară/vară 2026, care va fi prezentată pe 15 septembrie la New York.
„Mă simt extrem de încântată să mă alătur casei Proenza Schouler, un brand care reprezintă sufletul modei americane, și pe care l-am admirat dintotdeauna. Am un mare respect pentru munca lui Jack și Lazaro și pentru universul extraordinar pe care l-au creat. Sunt nerăbdătoare să pot aduce propria mea perspectivă și să dezvolt un dialog cu moștenirea pe care ei au lăsat-o în urmă”, a declarat Rachel Scott.
„Ca una dintre cele mai apreciate talente în acest moment din sfera de design, Rachel vine cu o perspectivă feminină fresh, perfectă pentru un label ca Proenza Schouler, care a fost clădit în spiritul femeii moderne. Înțelegerea profundă a codurilor brandului și abilitatea ei excepțională de a îmbina tradiția cu inovația au făcut-o persoana ideală pentru a duce mai departe brandul”, a spus Suveyke Snyder, CEO al casei de modă Proenza Schouler.