Este greu de crezut că au trecut doi ani de când Kobe Bryant, fiica lui Gianna și alte șapte persoane au murit într-un accident de elicopter în California. Jucătorul de baschet care și-a petrecut întreaga carieră profesionistă jucând pentru LA Lakers a lăsat în urmă o moștenire impresionantă, atât în cariera sa de baschet, cât și în numeroase proiecte externe în afara terenului, și va continua cu un nou capitol de colaborare cu Nike.
Brandul s-a asociat cu Vanessa Bryant pentru a inspira o nouă generație de sportivi și a sărbători moștenirea lui Kobe și Gianna. „Impactul său în dezvoltarea sportului, în special încurajând femeile și tinerii să practice, rămâne una dintre moștenirile sale cele mai profunde și de durată. Împreună cu Vanessa, sperăm să-i onorăm pe Kobe și Gigi, susținând o nouă generație pentru mulți ani de acum înainte”, a declarat președintele și CEO-ul Nike, John Donahoe.
„Sunt atât de mândră că pantofii soțului meu sunt încă cei mai purtați de jucători pe terenurile NBA și că cererea rămâne ridicată în întreaga lume. De asemenea, voi colabora cu Nike pentru a stabili un centru de baschet pentru tineri în California de Sud, care va împărtăși Mentalitatea Mamba cu tinerii sportivi pentru generațiile viitoare”, a scris Vanessa Bryant pe Instagram.
Prima lansare va fi Kobe 6 Protro „Mambacita Sweet 16” care este în onoarea lui Gigi Bryant, toate veniturile din vânzări fiind direcționate către Fundația Mamba and Mambacita Sports Foundation. Nu a fost anunțată o dată de lansare oficială, dar ne așteptăm să apară în următoarele luni.