
Cunoscut pentru faptul că țintește mereu să spargă barierele convențiilor din modă, brandul Italian Prada va întreține de acum înainte acest demers și sub forma unei linii de bijuterii fine: Prada Couleur Vivante.
Couleur Vivante este o linie de bijuterii focalizată pe pietre prețioase, atent selectate nu numai datorită rarității lor, ci și pentru puterea lor cromatică. Pietre precum ametistul, acvamarinul, citrinul, morganitul roz sau peridotul apar în mixuri neașteptate, dând naștere unor piese de bijuterie care nu se încadrează în normele tradiționale, ci devin veritabile obiecte de artă. De asemenea, se face remarcată o dihotomie și la nivelul formelor: elemente clasice sunt îmbinate cu accente moderne – de pildă, brățara tennis este reimaginată pentru a include inserții de pietre prețioase în forme triunghiulare, triunghiul fiind o semnătură a casei Prada, care se regăsește de altfel și în celebrul său logo.
Miuccia Prada și Raf Simons, co-directori de creație pentru Prada, sunt mințile creative din spatele liniei Couleur Vivante. „Bijuteriile fac parte din identitatea feminină. Este fascinant cum acestea au puterea de a evoca amintiri, experiențe și emoții, cum fiecare piesă este un portret al femeii care o poartă, un liant către viața sa interioară. Aceste lucruri se aplică atât pieselor de bijuterie noi, cât și antichităților. Bijuteriile sunt un mod în care ne împodobim, dar au în același timp o semnificație adânc interconectată cu umanitatea și cultura”, spun Miuccia Prada și Raf Simons.
Lansarea liniei Prada Couleur Vivante vine cu o campanie publicitară fotografiată de David Sims. Starurile campaniei sunt Amanda Gorman, poetă și activistă de origine americană, Maya Hawke, actriță, model și cântăreață/compozitoare, și Kim Tae-Ri, actriță de origine sud-coreeană. Cele trei sunt fotografiate în portrete cu fundaluri pastel, care scot în evidență culorile bijuteriilor pe care le poartă.
Piesele din linia de bijuterii Couleur Vivante vor deveni disponibile pentru achiziționare începând cu luna octombrie. Clienții vor primi alături de bijuteria cumpărată imagini care arată procesul prin care fiecare piatră prețioasă din componența piesei a ajuns de la stadiul natural la cel final. Achizițiile vor include și câte un certificat de la un laborator gemologic independent, care atestă autenticitatea pieselor de bijuterie.