
Brandul Mugler se reîntoarce în industria de makeup după 15 ani de absență, prin intermediul unei colecții în colaborare cu L’Oréal Paris.
Colecția-capsulă include un fond de ten tip cushion disponibil în zece nuanțe, un tuș de pleoape, două palete de farduri de pleoape, o mascara și un set de stick-uri iluminatoare. Produsele pot fi deja achiziționate din magazinele partenere, precum și online, însă vor fi disponibile numai temporar, fiind vorba despre o colecție în ediție limitată.
Mugler a avut o linie proprie de makeup care a funcționat între 2008 și 2010. În 2020, Grupul L’Oréal a achiziționat compania Mugler, care include atât linia vestimentară cât și divizia de parfumerie Mugler Parfums (celebră pentru esențe precum Alien sau Angel). L’Oréal Paris a colaborat în trecut și cu alte branduri de modă pentru colecții de beauty: cu Balmain în 2017, cu Isabel Marant în 2018 și cu Karl Lagerdeld în 2019.
„[Acest parteneriat] este un mod de a sparge barierele pe două planuri: misiunea L’Oréal de a oferi lux la un preț accesibil, dar și pe partea de creativitate. Colecția aduce look-uri extraordinare și inovații în formulele produselor”, spune Olivier Monteil, Senior Vice-President of global image and content pentru L’Oréal Paris. Printre inovațiile menționate se numără formula fondului de ten – un așa-numit „cushion foundation” care se traduce printr-o formulă semi-lichidă îmbibată într-un burețel, o versiune de fond de ten extrem de populară pe piața de beauty asiatică – precum și formula rujurilor, care conțin acid hialuronic printre ingrediente. Aceste produse se aliniază cu trendul de „skinification”, anume tendința industriei de cosmetice de a include cât mai multe beneficii de skincare în produsele de machiaj.
„Există o multitudine de valori similare pe care brandurile Mugler și L’Oréal le împărtășesc: feminitate, empowerment, diversitate, transformare”, spune Adrian Corsin, managing director Mugler. Acesta a notat de asemenea faptul că parteneriatul vine la momentul perfect pentru a introduce o nouă eră a casei Mugler. Pe data de 2 octombrie, în cadrul Paris Fashion Week, designerul Miguel Castro Freitas, care a fost anunțat drept director de creație al casei în luna martie a acestui an, își va prezenta colecția de debut pentru Mugler. „Având în vedere că această linie de makeup este centrată în jurul codurilor Mugler, printre care glamour și metamorfoze, precum și a arhetipurilor casei – femeia fatală, sirena, creatura-fluture – aceasta vine ca o tranziție perfectă către noul început ce va avea loc pe 2 octombrie”, spune Corsin.
Lansarea colecției vine cu o campanie publicitară pe măsură, al cărei star este supermodelul Kendall Jenner, ambasadoare globală pentru L’Oréal Paris. Campania a fost regizată de Colin Solal Cardo și fotografiată de Txema Yeste. Machiajul lui Kendall a fost realizat de Mary Phillips, iar Harold James, Global Make-Up Artist pentru brandul L’Oréal, a fost cel care a conceput direcția creativă a celor patru look-uri din cadrul campaniei.
Kendall poartă trei ținute din colecția Re/Edit, o capsulă care cuprinde re-ediții ale unor look-uri din arhiva Mugler și care se va lansa în această lună. Acestea sunt: o re-ediție a „Tailleur Lingerie” din 1998, o re-ediție a „Tailleur Chimère” din 1997 și o re-ediție a corsetului „Jeu de Paume” din 1998. Cel de-al patrulea look purtat de Kendall Jenner în campanie este „Fourreau Papillon, o rochie cu aripi de fluture din arhiva Mugler, parte a colecției „Les Insectes” din 1997.