Designerul Olivier Theyskens lansează un nou brand de modă, numit Boloria

Scris de Cătălina Teodorescu
Publicat la data de: 16-09-2025

în: Fashion

După o absență notabilă de câțiva ani din industria modei, designerul Olivier Theyskens a anunțat că va lansa un nou brand de modă, numit Boloria. Proiectul va fi susținut de We Are One World, compania belgiană care este și părintele festivalului de muzică electronică Tomorrowland. În cadrul Boloria, Olivier Theyskens va avea rolul de director de creație.

Olivier Theyskens Boloria

 

Numele lui Theyskens a început să se facă cunoscut în sfera modei la sfârșitul anilor ’90, în mare parte datorită Madonnei, care a îndrăgit creațiile tânărului designer și le-a purtat la diverse evenimente, precum Premiile VH1 Fashion Awards în 1998 sau Premiile Oscar tot în 1998 (pe atunci Olivier avea numai 21 de ani).

Olivier Theyskens Boloria

Propriul label al lui Olivier Theyskens a funcționat între 1997 și 2002, designerul punând o pauză brandului său când a fost numit director de creație pentru casa de modă Rochas. Debutul său la Rochas în 2003 a fost primit cu căldură din partea publicului, dar și a criticilor de modă. Ulterior, a devenit director de creație pentru casa de modă Nina Ricci, post pe care l-a ocupat din 2006 până în 2009. Apoi, între 2010 și 2014, Theyskens a dat direcția creativă pentru brandul newyorkez Theory. În 2016, și-a relansat labelul omonim. După Paris și New York, Olivier se reîntoarce acum în țara sa de origine, Belgia, pentru Boloria.

Olivier Theyskens Boloria
Olivier Theyskens

Boloria este „un fashion label din Anvers ce pune pe primul loc valori specific belgiene – sensitivitatea, integritatea, rezonanța emoțională – care au inspirat mereu creațiile lui Theyskens și modul în care acesta abordează moda”, dezvăluie reprezentanții brandului înr-un comunicat de presă.  

Olivier Theyskens Boloria

Prin intermediul unui set de fotografii realizate de Willy Vanderperre, avem un teaser legat de ce ne putem aștepta de la creațiile lui Olivier Theyskens pentru Boloria. Campania de preview se traduce printr-un set de imagini în care modelele poartă haine descusute, posibil arătând că proiectul este, momentan, un „work in progress”.

Prima colecție a lui Olivier Theyskens pentru Boloria va fi dezvăluită în 2026.