Miele

OPTICA VEDERE – Expresia individualității prin GUCCI

Scris de Ruxandra Rusan
Publicat la data de: 21-08-2019

în: Fashion

 

Performanța și atenția la detalii sunt motoarele care stau la baza activității OPTICA VEDERE. Aici veți găsi întotdeauna servicii personalizate dublate de recomandări estetice profesionale. Colecțiile de ochelari de la OPTICA VEDERE vă pun la dispoziție inclusiv cele mai noi modele ale brandului iconic GUCCI. Pentru clienții OPTICA VEDERE, sănătatea și confortul ocular sunt mereu susținute de accesul la cele mai importante branduri, pentru ca experiența să devină completă. OPTICA VEDERE pune în prim-plan consumatorul modern, pe care îl tratează cu grijă și respect pentru nevoile sale: beneficii clare la cost adecvat. Calitatea este fundamentală, deoarece clienții devin parte a familiei OPTICA VEDERE, un principiu ce garantează valorile solide pe care se construiește o colaborare pe termen lung.

Colecția primăvară-vară Gucci

Poate cea mai importantă carte pe care a mizat brandul Gucci de-a lungul timpului este un paradox complex și subtil. A încurajat întotdeauna expresia individualității și reprezintă cel mai bine luxul romantic și contemporan. Cea mai recentă colecție de ochelari Gucci este disponibilă pentru clienții OPTICA VEDERE și redefinește granițele dintre moda feminină și cea masculină. 2019 este, în viziunea Gucci, anul care dă startul în ceea ce înseamnă luxul secolului XXI.

Gucci vibe

Este fascinant modul în care Gucci a reușit să ajungă pe short-list-ul pasionaților de modă indiferent de vârstă, iar cel mai interesant pariu rămâne cel cu generația milenialilor. O lume cu reguli noi, cu un apetit pentru produse luxury with a twist. Vorbim despre arta de a îmbina contemporanul cu tot ceea ce presupune istoria din spatele brandului Gucci. Și pariul a fost câștigat! Gucci este brandul cu cel mai mare impact asupra clienților și singurul îmbrățișat, de asemenea, de generația milenialilor. Segmentul eyewear este o nișă sofisticată și extrem de personală, pe care Gucci a înregistrat, statistic vorbind, o creștere de 13% în anul 2018. Parte din succesul repurtat de Casă se datorează, cu siguranță, abordării unor valori extrem de actuale și de impact. Într-o lume puternic tehnologizată, în care dimensiunea virtuală completează și chiar intră în concurență directă cu cea reală, Gucci a mizat fericit pe empatie și proiecte inovatoare cu impact emoțional puternic. Rezultatul este o colecție vibrantă, vizibilă și vie. Mesajul principal pune în prim-plan individualitatea, capacitatea de a fi și de a rămâne tu însuți chiar dacă viața se derulează cu viteză, iar globalizarea șterge granițe. Lucrurile încep cu noi înșine, fie că vorbim despre schimbare sau păstrarea anumitor valori. Printre celebritățile masculine care au ales să poarte ochelarii Gucci se numără și Elton John sau Jared Leto. Designerul Alessandro Michele și-a demonstrat încă o dată spiritul vizionar curajos. Italianul a reușit să bifeze trei cerințe capitale, într-un moment important în care s-a dorit ca niciuna dintre ele să nu anuleze sau să diminueze importanța alteia: să revitalizeze vânzările casei Gucci după câteva sezoane în care stagnaseră, să acceadă la generația milenialilor și să păstreze intactă moștenirea Gucci ca brand premium. Michele a reușit să izbândească pe toate planurile, uimind lumea cu o colecție spectaculoasă. Designerul a abordat o estetică surprinzătoare prin fluiditatea cu care trece granițele masculin-feminin, spirit bucolic și maximalism exploatat inteligent. Focusul colecției este să balanseze oferta pe genuri. Avem un procent de 48% dedicat bărbaților, iar segmentul de optică (rame pentru ochelari de vedere) atinge 42%. De asemenea, este de luat în calcul paleta nouă de produse cu prețuri entry pentru a echilibra selecția dumneavoastră.

Arhitectura colecției

Miami Vice este un concept inspirat din vibe-ul anilor 80. Se regăsesc aici iconicele forme supradimensionate, iar detaliile lentilei din lateral și terminația perforată a brațelor denotă aspectul glam, versatil și ușor de purtat. Avem culori vintage și lentile transparente și coloratecare ilustrează perfect spiritul orașului Miami. În colecție apar și piese inspirate din stilul retro al anilor 90, cu o combinație interesantă între aspect și funcționalitate datorită lentilelor laterale. Logoul Gucci și terminația brațelor perforate sunt placate cu auriu, oferind un look „oldies but goldies”. Puteți alege sau completa alegerea dumneavoastră cu o paletă de culori casual sau rafinate. Handmade Acetate pune în vizor un concept inspirat din măiestria meșteșugarilor și completat cu detalii rafinate și forme care aduc un omagiu anilor 70. Un detaliu impresionant este acetatul realizat și lustruit manual. Modelele sunt disponibile într-o paletă de culori sofisticate și elegante. Fashion Show – Evolution umanizează produsele colecției toamnă-iarnă 2018, la prețuri mult mai accesibile. Leaf este tributul pe care Gucci îl aduce naturii cu un concept care pune accentul pe reinterpretarea motivelor florale. Universul vegetal se regăsește inclusiv la nivelul formei lentilei, unde abordarea ingenioasă caracterizează ochelarii de soare în formă de frunză. Leather se mulează pe o personalitate sofisticată, iar inserția de piele exotică este un detaliuprețios în special în combinația surprinzătoare cu acetatul. Aceste accente duc colecția mai aproape de segmentul fashion, atât de dorit inclusiv de cei din generația milenialilor. Guillochet permite anilor 80 să revină în forță cu forme preponderent masculine. Regăsim aici o fuziune între logoul GUILLOCHET și ALCHIMIE, cu efectul grafic al unui al treilea ochi. Guilloché-ul este o tehnică decorativă folosită pentru prima dată în Antichitate. La baza sa stă un model grafic, un pattern repetat cu precizie extraordinară, finisat pentru o strălucire impecabilă demnă de o bijuterie.

Trimiterea la celebrul roman al lui Truman Capote, „Breakfast at Tiffany’s”, ecranizat în 1961, se distinge laWeb Plaque, unde Gucci propune un concept jucăuș, inspirat din eleganța cotidiană. Putem urmări evoluțiaVintage Web prin formele supradimensionate, dar purtabile, completate de balamale metalice lustruite cu motive Web sau Sylvie. Inspirația principală pentru Web Wirecore este prezența fascinantă a actriței Meryl Streep, reprezentativă pentru industria cinematografiei. Web Cylindric continuă propunerea din colecția toamnă-iarnă 2018, având la bază inspirația anilor ‘50 și aspectul masculin urban, autentic și elegant. Brațele flexibile conferă modelului comoditate la purtare și un aspect stylish.Vintage Web este declarația de egalitate între femei și bărbați, pe care îi aduc și mai aproape lucrurile pe care le au în comun. Formele sunt construite pe contrastul dintre partea metalică și cea din acetat. Gucci Sport bifează cu succes forma oversize, hexagonală, cu trimiteri clare spre zona tenisului și a anilor ‘80. Light Acetate readuce ochelarilor statutul de accesorii iconice și se remarcă atât prin greutatea surprinzător de scăzută, cât și prin formele comode, lejer de purtat în orice moment al zilei. Web Blocked reinterpretează modele clasice într-un design nou care, însă, realizează puntea între moștenirea Gucci și prezent prin lentila curcubeu și tigru. Light Glasant este o selecție de produse sofisticate, inspirate din anii ‘70 și ‘80, cu forme oversize plăcute la purtare. Detaliile definesc această colecție, cu logoul inscripționat pe braț și cu iconica albină poziționată pe terminația brațelor și pe lentile.

 

 

 

The Grand Avenue - The home of Exclusive Brands