
Calvin Klein a prezentat colecția pentru sezonul primăvară/vară 2026 în cadrul New York Fashion Week. Este cea de-a doua colecție sub direcția artistică a Veronicăi Leoni, care a fost numită director de creație al brandului în luna mai a lui 2024 și a cărei colecție de debut pentru CK a fost primită cu apreciere de către public și critici.
Colecția pentru sezonul următor dezvoltă ideea de „haine pentru viață”, traducând minimalismul – estetica-semnătură a brandului Calvin Klein – într-o normalitate amplificată. Ținutele propuse îmbină glamour-ul serii cu practicalitatea ținutelor de zi (haine care pot fi adaptate de la contexte de party la dimineața de după, care au acel vibe de „morning after”). Colecția a fost inspirată de personajele cinematografice americane, în special de populația orașului New York. Stilul vestimentar al newyorkezilor este, de altfel, cunoscut pentru practicalitate și simplitate, dublată de un aer edgy.
„Calvin Klein a fost întotdeauna un brand care aparține oamenilor și prezintă un stil de viață autentic, bazat pe minimalism, modernitate și sensibilitate americană”, spune Veronica Leoni. „Cu a doua mea colecție, am vrut să exprim acest sentiment ca un mod de a fi, mai degrabă decât un mod de a se prezenta, surprinzând starea de spirit cu o pasiune îndrăzneață și neîngrădită. Tensiunea dintre un profund sentiment de intimitate și gustul pentru expunere își găsește soluția prin meșteșug și artizanat.”
Colecția prezintă o garderobă urbană în care spontaneitatea și expresivitatea ies la iveală. Articolele-cheie definesc un stil vestimentar care întruchipează ideea de frumusețe brută, înrădăcinată în viața reală – salopeta, trench-ul, halatul de baie, blazerul, jacheta din denim, tricoul polo, pantalonii cu cinci buzunare, îmbrăcămintea de lucru, sandalele cu barete, cizmele și mocasinii cu talpă de adidași se numără printre highlight-uri.
Lenjeria intimă devine protagonistă, influența sa apărând în variații ale topului tip camisole, accente de dantelă și curele pentru ochelari, sau într-o rochie din tweed fără cusături, accentuată cu logoul iconic al mărcii pe talie.
Show-ul de prezentare a colecției a avut loc la Fundația Brant din East Village, New York, și a fost acompaniat de o coloană sonoră personalizată, creată de producătorul muzical Kid Harpoon, câștigător al unui premiu Grammy. Acesta a inclus în playlist-ul show-ului melodii pop ale unor artiști internaționali remixate cu interludii orchestrale și sintetizate, creând o experiență sonoră de impact.