Celebritatea este un garant al succesului personal, însă și un foarte bun motor pentru lansarea unui business de succes. Ne-am obișnuit deja să descoperim celebritățile prin prisma produselor cosmetice pe care le lansează, iar Selena Gomez își pregătește intrarea pe această piață competitivă.
De fiecare dată când își face apariția în public, fie că ne referim la covorul roșu sau pe scenă, Selena Gomez se bucură de apreciere din toate punctele de vedere. Este una dintre celebritățile care își gestionează perfect imaginea, iar succesul se traduce în liste imense de fani. Listele imense de fani devin un teritoriu foarte interesant din punct de vedere business. Așa cum s-a întâmplat și în cazul altor vedete, Selena Gomez se pregătește să lanseze o gamă de produse de beauty ce îi vor purta numele. Din gamă vor face parte parfumuri, cosmetice, produse pentru îngrijirea tenului, săpunuri, uleiuri esențiale și loțiuni hidratante. Selena a înaintat o cerere de înregistrare a brandului de cosmetice Selena Gomez prin intermediul companiei sale de producție, July Moon Productions. Dacă ar fi să ne imaginăm cum vor ilustra produsele frumusețea Selenei, ne așteptăm la game de produse de make-up în culori neutre, cu accente pop. Aceasta este linia pe care merge makeup artist-ul Selenei, Hung Vanngo. Și realitatea este că, atunci când girezi un brand cu propriul tău nume, consumatorii se așteaptă să regăsească valorile pentru care te admiră în produsele pe care le achiziționează.
Aceeași strategie de marketing a dat rezultate excelente în cazul Rihannei, al lui Lady Gaga sau al Victoriei Beckham. Acum este rândul Selenei Gomez. Actrița și cântăreața a lansat în anul 2012 apa de parfum Selena Gomez, în colaborare cu Givaudan, iar în 2013 Vivamore. Este brand ambassador pentru compania de fashion Coach și pentru Puma. Se pare că fascinația sa pentru fashion și beauty va deveni în curând un business personal iar admiratorii Seleni Gomez vor avea șansa să își completeze colecția de produse de beauty cu creațiile acesteia.