Metaverse Fashion Show își deschide porțile

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 24-03-2022

în: Fashion

Metaverse Fashion Show

După ce s-au terminat evenimentele de la Fashion Week-urile din marile capitale, prima ediție a Metaverse Fashion Show și-a deschis porțile. Între 24 martie și 27 martie, 50 de branduri de lux se vor conecta la Decentraland pentru a lansa colecții virtuale în noul Luxury Fashion District al platformei, care a fost modelat după celebrul Avenue Montaigne din Paris.

În timp ce aceste cuvinte sunt suficiente pentru a-i face să ofteze chiar și pe cei mai avansați stiliști, este un bun exemplu al modului în care cripto-moda a trecut de la marginile Web3 pentru a intra în conștiința publică. Și deși designeri precum Mowalola, Mimi Wade și Collina Strada au organizat spectacole pe podium pe IMVU, aceasta este cea mai extinsă încercare de a reproduce virtual senzația unei săptămâni a modei din viața reală. Pe lângă spectacole și prezentări, participanții, adică oricine are acces la internet, sunt invitați la concerte live, deschideri de magazine, afterparties și proiecții de filme, cu opțiunea de a cumpăra (și purta) îmbrăcăminte direct de pe podiumul digital.

Metaverse Fashion Show

Metaverse Fashion Show 2022 se va deschide cu o activare de către Selfridges, care îl va vedea pe legendarul retailer lansând primul magazin emblematic pe Web3, oferind o experiență „imersivă” cu Paco Rabanne. Inspirată de arhitectura Avenue Montaigne, podiumul MVFW va fi înconjurat de noul cartier fazzione al platformei, care găzduiește experiențe „senzoriale” de la Etro, Tommy Hilfiger, Dolce & Gabbana și stilista de la Met Gala a Rihannei, Guo Pei. Decentraland este o lume virtuală 3D și o platformă bazată pe browser, cu software care rulează pe blockchain-ul Ethereum, ceea ce înseamnă că pentru a cumpăra orice piesă vestimentară veți avea nevoie de un portofel Ethereum.

Metaverse Fashion Show

Prezentările de modă vor avea loc pe un podium central pe care vor fi prezenți designeri precum Dolce & Gabbana, Hugo și Roberto Cavalli. Tommy Hilfiger își va prezenta colecția SS22, NFT-uri și piese fizice din interiorul magazinului său Decentraland, în timp ce Etro va pregăti scena pentru o ofertă fluidă de gen, alcătuită din noul său imprimeu Liquid Paisley. De asemenea, mărcile digitale, cum ar fi The Fabricant și Scarlett Yang de la CSM, vor ieși pe podium, la fel și o mulțime de designeri în curs de dezvoltare, precum Kidsuper, câștigătorul LVMH, care își vor face debutul în cripto-haine.

Metaverse Fashion Show

Spațiul CashLabs va prezenta filme de modă ale unor branduri ca Chanel și Lanvin, în timp ce susține discuții cu lideri din industrie precum Alexandre de Betak. Rarible sponsorizează New Designers’ Street, printre ei Artisant, Fabeeo Breen, Girl Gang, Perry Ellis, Placebo și Charli Cohen. De asemenea, participanții vor putea vizita și un muzeu pop-up cu fotografii NFT de la STREET.

Petrecerile de la Metaverse Fashion Show vor fi organizate de Dolce & Gabbana, Faith Connexion, Blond:ish și Imitation of Christ. Multe dintre aceste evenimente, precum cel de la ICYKOF, vor include sesiuni de cumpărături. KnownOrigin, de exemplu, își va prezenta colecția în timpul unui afterparty.