Energy Expo - Join the revolution

Moët & Chandon lansează Collection Impériale Création No. 1

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 26-08-2024

în: LifestyleNews & Features

Moët & Chandon

Pentru a marca cea de-a 280-a aniversare a Moët & Chandon, marca a lansat Collection Impériale Création No. 1.  În perioada următoare, care precedă cea de-a 300-a aniversăre, producătorul va lansa o nouă creație la fiecare doi ani. Aceasta este prima lansare Moët din Collection Impériale.

Noua cuvée este un amestec de trei soiuri de struguri din șapte recolte remarcabile – 2013 Grand Vintage ( maturat în rezervoare de oțel inoxidabil), împreună cu 2012, 2010, 2008, 2006, 2000, toate maturate în butoaie de stejar, și terminată cu 2004, maturat în sticlă pe drojdii din 2015 după a doua fermentare. Șampania în nuanțe aurii are note minerale uscate, precum rădăcină de lemn dulce și mocha, cu arome secundare de alune proaspete, vanilie și o atingere de smochine uscate și prune Mirabelle.

Pentru a sărbători lansarea, compania a încheiat un parteneriat cu artistul american contemporan Daniel Arsham. Lucrările sale interesante explorează teme precum arhitectura și trecerea timpului, ambele fiind evidente în piesa pe care a creat-o pentru Moët – un relief avangardist care a fost prezentat la casa de șampanie din Epernay.

Piesa impresionantă a fost inspirată de un panou de vitraliu realizat de Félix Gaudin, care se află în pivnițele casei încă din 1890. Lungă de aproape 3 metri, opera de artă, care a fost realizată dintr-o rășină albă turnată ce amintește de solurile calcaroase din regiunea Champagne, va fi un element permanent în pivnițe și va fi montată nu departe de vitraliul original.

Alături de opera de artă, Arsham a creat și un cufăr de colecție în ediție limitată și o sticlă sculpturală. Limitate la doar 85 de bucăți, sticlele 3D imită opera de artă, cu trimiteri la Château de Saran, pe care Moët & Chandon îl deține din 1801. Colecția va costa 28.000 de dolari

Energy Expo 10-13 octombrie