Miele

Lorenzo Serafini Philosophy, colecția romantismului sofisticat

Scris de Ruxandra Rusan
Publicat la data de: 01-08-2019

în: Fashion

 

De la debutul său cu prezentarea Philosophy în toamna anului 2015, Lorenzo Serafini a profitat de fiecare ocazie pentru a da o voce și mai puternică brandului. Tușele sale personale au îmblânzit notele acut-urbane cu care ne obișnuise Natalie Ratabesi, iar liniile aspre au fost înlocuite, curajos și vizionar, cu un romantism care face trimitere la creațiile Albertei Ferretti, fondatoarea casei Philosophy. O avalanșă de culoare și pasiune dublează atmosfera angelică a colecției Philosophy care anunță un sezon toamnă-iarnă cu accente profund senzuale, de o aparentă inocență. Viziunea lui Lorenzo Serafini a dat un suflu nou brandului Philosophy, iar colecția prezentată în cadrul Săptămânii Modei de la Milano readuce pe catwalk vibrația visătoare a creatorului. Revenirea la liniile fluide, feminine, de o gingășie care contrastează cu ritmul cotidian haotic este marca acestei colecții uimitoare ce ne proiectează într-un anotimp al romantismului de care ne era, pur și simplu, dor.

 

Hard Romance

Lorenzo Serafini și-a declarat admirația pentru anii ’90, care îi inspiră colecția: „Am iubit acea epocă și tot ceea ce a definit-o. Moda, topmodelele și muzica, toate m-au inspirat. Pentru colecția toamnă-iarnă 2019, am vrut să transmit prin creațiile mele ceea ce am găsit fascinant din acei ani”, declară designerul. Noul Romantism, o trăsătură distinctivă a creațiilor Philosophy di Lorenzo Serafini, devine mult mai ușor de intuit și mai vizibil în fiecare detaliu al ținutelor, iar conceptual ne evocă ideea de Hard Romance. Spre deosebire de creațiile anterioare, podiumul a fost un adevărat spectacol de senzualitate inocentă, transmisă în stil asumat. Rochii lungi cu talie marcată și croite pe bie, jachete structurate, mătase și materiale lucioase. Blană artificială și jachete din piele ecologică, sandale strălucitoare și cizme cu vârf ascuțit. O tensiune continuu menținută între fragilitate, grație și forță exprimată prin juxtapunerea formelor și a materialelor dă colecției puterea de comunicare a unei noi idei a feminității în viziunea lui Lorenzo Serafini.

 

Criteriul eleganței

Philosophy sărbătorește epoca Noului Romantism prin încredințarea postului de director creativ lui Lorenzo Serafini, tânărul designer care a crescut și a câștigat experiență cu unele dintre cele mai prestigioase Case de lux din Italia. Marca, înființată în 1984 de Alberta Ferretti sub grupul Aeffe, începe o nouă călătorie care reflectă o viziune bogată și modernă, legată în mod organic de esența stilului italian, de puterea de seducție și de sofisticare. Feminitatea, romantismul și lejeritatea sunt trăsăturile stilistice ale Philosophy sub bagheta lui Lorenzo Serafini, iar colecția se caracterizează prin linii fluide, printuri cu impact vizual puternic și țesături naturale plăcute la atingere. Imaginea de ansamblu invocă senzualitate și inocență, într-o incursiune stilistică în istoria modei care debutează cu eleganța redefinită între frumusețea atemporală și glamour-ul contemporan. Cel mai important, Serafini este un designer italian care creează pentru o Casă italiană, iar producția rămâne, de asemenea, ancorată în Italia. Cu direcția sa clară și precisă, Noul Romantism Philosophy redefinește mentalitatea brandului: valori stilistice, sentiment de prețiozitate, rafinament și forță de comunicare.

 

Lorenzo Serafini, valori atemporale

Principalul atribut al designerului Lorenzo Serafini este capacitatea de a reda accentele romantice pe note contemporane. Creatorul declară că percepe timpurile moderne ca fiind haotice și ghidate prea puțin de valori reale. Devenim tot mai grăbiți și mai puțin dispuși să aducem un tribut personal eleganței, de la cea vestimentară până la cea pe care o regăsim în comportamentul de zi cu zi. Colecția sa propune o reîntoarcere spre blândețe și eleganță, spre un spirit gentil care ar îmblânzi umanitatea, odată îmbrățișat. „Consider că ar trebui să fim mai atenți la mediu, la oamenii de lângă noi. Este timpul să oferim și să primim mai multă iubire. De aceea, prefer să stau departe, când creez, de idei agresive sau care mizează excesiv pe sexualitate. Prefer o versiune mai rafinată și mai blândă.”

Celebritățile îmbrățișează Philosophy

Chiar dacă Lorenzo Serafini nu a vizat în mod direct lumea celebrităților, este evident că a fi purtat de nume sonore este un privilegiu pentru fiecare designer. Iar valorile lui Lorenzo Serafini au fost îmbrățișate de celebrități – un important punct câștigat de Philosophy. Vorbim despre ținute spectaculoase, demne de covorul roșu. Astfel, personalități din lumea modei precum Chiara Ferragni, Helena Bordon și Josephine Skriver au ales să îmbrace rochii semnate Lorenzo Serafini la Festivalul de Film de la Cannes. Cântăreața Dua Lipa a mizat pe o rochie casual romantică, de un alb imaculat. Hailey Baldwin și Priyanka Chopra au purtat ținutele designerului italian în New York, iar Ducesa de Cambridge, Kate Middleton, a pus în valoare un superb sacou Philosophy di Lorenzo Serafini în timpul unei vizite în North Wales.

 

The Grand Avenue - The home of Exclusive Brands