Din ce în ce mai multe top-modele internaționale aleg să treacă de la cariera în modeling către cea a designului vestimentar. Actrița, solista și mai presus de toate trend-setter, Cara Delevingne a devenit din ce în ce mai căutată de brand-urile internaționale pentru a semna colecții capsulă!
În acest an, Cara a semnat două contracte foarte avantajoase: cu DKNY (linia young a brand-ului Donna Karan) şi cu Mulberry, brand britanic cu tradiţie. Colecţia capsulă pentru DKNY va fi lansată în toamna acestui an şi va include piese vestimentare adolescentine, tricouri, hanorace şi căciuli, în timp ce linia de genţi pentru Mulberry a fost deja lansată în timpul Săptămânii Modei, de la Londra. Este vorba despre genţi multifuncţionale, ce pot fi purtate ca poşete de mâna, geantă mesager sau rucsac, disponibile în mai multe variante: din piele matlasată, camuflaj-print din piele de viţel şi cu o emblemă “cap de leu” ce are ca sursă de inspiraţie unul dintre tatuajele de pe degetul modelului.
Cara Delevingne se implică foarte activ în succesul acestei linii: a realizat o şedinţa foto creativă, a găzduit un eveniment VIP în care şi-a prezentat colecţia, iar mai nou a filmat un clip în care i se urmăreşte “călătoria” din Londra în Rookery, fabrică “flagship” a brand-ului Mulberry, situată în Somerset. “Documentarul” o prezintă pe tânăra în timp ce realizează schiţe şi alege pielea necesară manufacturării genţilor.
Genţile Mulbery sunt disponibile în România, în magazinul Sport/Couture din Băneasa Shopping City. Modelele Bayswater, Cecily, Del Ray, Lily, Alexa, Clemmie, Eliza, Daria, Bryn Trout, Postman, Dahlia, Effie, Maisie, Willow sunt realizate în Marea Britanie, din piele de cea mai bună calitate, cu măestrie şi atenţie acordată detaliilor.