EMOTIONS CARE – Cum presiunea branșei medicale poate genera un business al emoțiilor

Scris de Luxury
Publicat la data de: 02-06-2016

în: News & Features

 A blooming flower means a blooming hope.

 Delicată, rafinată, feminină și mai ales cu un aer aristocrat parcă venind dintr-o epocă a liniștii și lipsei de griji, Gabriela Weiss este  o doamnă în adevăratul sens al cuvântului, din mâinile căreia, iau naștere adevărate opere de artă: aranjamente florale de o eleganță, stil și originalitate rare. Gabriela are 40 de ani, este asistent medical generalist și de laborator și de curând, a descoperit “ reteta” evadării din cotidian pe care a transformat-o în business. 

DSC_4622

 În urmă cu 10 ani , Gabriela a început să se ocupe de aranjamente florale dintr-o joacă, din propria  nevoie de hrană sufletească și din dorința de frumos. În scurt timp, jocul s-a transformat în ceva serios, și astfel s-a regăsit într-un domeniu nou pentru ea, însă cu provocări minunate din toate aspectele. 

 Gabriela și-ar dori ca toți clienții să aprecieze stilul personalizat, care să poarte amprenta destinatarului și care să-i genereze recunostina surprizei gândită individual. Atenția pentru detaliu și calitate sunt punctele cheie ale abordării ei.

 Cum ați demarat proiectul aranjamentelor florale?  

 Totul a început acum 10 ani, însă în business s-a transformat abia acum 2 ani, când am avut o reală revelație. După o zi solicitantă și deloc ușoară, în clinica în care lucram, am primit ca semn de mulțumire din partea unui pacient, un superb aranjament floral, care a reușit la propriu să ne descrețească tuturor frunțile și să ne readucă zâmbetul pe buze. Acela a fost momentul în care am realizat că așa zisa “refulare” din cotidian poate să conste în orice are legătură cu frumosul și mai ales în lucrurile în care te regăsești și rezonezi TU, ca individ.  întâlnești elemente generatoare de energie și relaxare, ba din contră. Cu toate acestea, este profesia mea de bază, este ceea ce m-a format, m-a fascinat dintotdeauna și, categoric nu voi renunța vreodată la ceea ce fac, însă descoperirea unei așa zise “evadari”, mă ajută să percep altfel stresul medical zilnic.   Astfel că am urmat câteva cursuri de specializare în aranjamente florale, iar restul a venit din intuiție și din înclinația mea către ce-mi face mie bine estetic și sufletește.

 DSC_4618

 Cum ați găsit primii clienți?

 Primii clienți au fost prietenii apropiați și ulterior prietenii și prietenii lor. Până acum, toți clienții au ajuns la mine prin recomandări, dar au și rămas fideli. Actulamente am o bază de date impresionantă și permanență.  Am făcut și fac în continuare atât aranjamente florale mărunte, cât și grandioase, destinate unor petreceri corporatiste, conferințe, congrese, nunți, botezuri sau zile de naștere. Iar emoțiile sunt aceleași de fiecare dată. 

 

 Ce metode de promovare ați folosit ?

 Recomandările și așa numitul “word of mouth” sunt cele mai importante. Adițional, am creat recent o pagină facebook și un site www.emotionscare.ro. Îmi aleg clienții în funcție de chimie și de gradul în care rezonăm că oameni. 

 

 Aranjamentele dvs sunt scumpe?

 Totul se raportează la tipul de flori folosite, la manoperă, timp alocat și structură aranjamentului în sine, care să l diferențieze de un buchet comun. Prețurile pot demara de la 100 ron și urcă în funcție de criteriile alese.  

DSC_4630

 Cât de mult timp îți ocupă business-ul ăsta?

 Îmi ocupă tot timpul liber dar mă bucură acest lucru. Cum alții își consumă energia negativă prin sport sau alte metode mai mult sau mai puțin ortodoxe J, eu am descoperit și m-am regăsit în această direcție.

 

Cum ai ales numele Emotions Care?

 Din orice unghi privesc, florile traduc emoție. Pot fi simbolul unui nou început, o rază de speranță sau o bucurie. Pot traduce emoția unui îndrăgostit, dar și tristețea. Pot rupe o barieră de comunicare , dar și una de neiertare.  Florile pot transmite orice ne dorim, atât timp cât personalizăm mesajul

 

www.emotionscare.ro

Contact: 0740 202 627

Galerie Foto