Bric’s Milano – O afacere de familie devenită poveste de succes

Scris de Luxury
Publicat la data de: 16-06-2017

în: Fashion

Povestea Bric’s a început în anul 1952, sub inspirația și viziunea lui Mario Briccola, devenind în timp o companie recunoscută la nivel mondial, ale cărei valori fundamentale se axează pe calitate, măiestrie, stil, funcționalitate, modă, estetică și durabilitate. Având sediul în frumoasa regiune a lacului Como, în nordul Italiei, Bric’s este o afacere de familie, transmisă din generație în generație și renumită pentru gențile de voiaj lucrate manual, din cele mai bune materiale, cum ar fi pielea de căprioară rezistentă la intemperii și pielea tăbăcită vegetal. Astfel, produsele Bric’s sunt confecționate pentru a rezista testului suprem… timpul.

Brandul se bucură de o reputație solidă, fiind cunoscut atât în Italia, cât și în străinătate pentru calitate, design și know-how.

Ideile inovatoare și abilitatea de a transforma materiile prime în produse de o calitate excepțională sunt principalele atuuri ale casei Bric’s. În plus, creațiile brandului reușesc să îmbine perfect utilitatea cu creativitatea, dar și inovația cu tradiția. Fiecare detaliu al unui produs nou este rezultatul unei intuiții geniale, al unui stil bine definit și al unei abordări îndrăznețe. Apreciate pentru excelentul raport calitate-preț, valizele și gențile de voiaj marca Bric’s combină în mod ideal funcționalitatea cu frumusețea, consacrând brandul pe piață și detașându-l de concurență.

De la proiectarea și dezvoltarea produselor, până la marketing, livrare și distribuție, Bric’s Milano este o companie extrem de implicată în toate aspectele ce țin de business, remarcându-se drept un veritabil trendsetter în segmentul pe care îl ocupă pe piață.

Motto-ul brandului, „Made in Bric’s”, reflectă identitatea culturală a companiei, nu atât din punct de vedere al localizării geografice, cât mai ales sub aspectul designului inovator, al stilului unic și al know-how-ului tipic italian.

Cu magazine și puncte de vânzare în întreaga lume, Bric’s duce mai departe visul și viziunea lui Mario Briccola, perpetuând valorile familiale, atenția pentru detalii, măiestria și tradiția calității, principii promovate de însuși fondatorul său.

Brandul se bucură de o reputație solidă, fiind cunoscut atât în Italia, cât și în străinătate pentru calitate, design și know-how.

Ideile inovatoare și abilitatea de a transforma materiile prime în produse de o calitate excepțională sunt principalele atuuri ale casei Bric’s. În plus, creațiile brandului reușesc să îmbine perfect utilitatea cu creativitatea, dar și inovația cu tradiția. Fiecare detaliu al unui produs nou este rezultatul unei intuiții geniale, al unui stil bine definit și al unei abordări îndrăznețe. Apreciate pentru excelentul raport calitate-preț, valizele și gențile de voiaj marca Bric’s combină în mod ideal funcționalitatea cu frumusețea, consacrând brandul pe piață și detașându-l de concurență.

De la proiectarea și dezvoltarea produselor, până la marketing, livrare și distribuție, Bric’s Milano este o companie extrem de implicată în toate aspectele ce țin de business, remarcându-se drept un veritabil trendsetter în segmentul pe care îl ocupă pe piață.

Motto-ul brandului, „Made in Bric’s”, reflectă identitatea culturală a companiei, nu atât din punct de vedere al localizării geografice, cât mai ales sub aspectul designului inovator, al stilului unic și al know-how-ului tipic italian.

Cu magazine și puncte de vânzare în întreaga lume, Bric’s duce mai departe visul și viziunea lui Mario Briccola, perpetuând valorile familiale, atenția pentru detalii, măiestria și tradiția calității, principii promovate de însuși fondatorul său.