Ian Millar, ambasadorul celui mai bine vândut single malt din lume, Glenfiddich, a fost invitat în România de către Alexandrion Grup, ocazie cu care compania a organizat o serie de evenimente și întâlniri cu iubitorii de whisky. Distileria Glenfiddich este cea care a schimbat lumea whisky-ului în anul 1963, creând o categorie nouă în industria băuturilor alcoolice – whisky-ul single malt, devenit cel mai vândut și premiat single malt din lume.
Cu ocazia vizitei în România a lui Ian Millar, Global Brand Ambassador Glenfiddich, Alexandrion Grup a organizat o serie de sesiuni de mentoring și degustare dedicate echipelor de vânzări Alexandrion, partenerilor și distribuitorilor de încredere ai companiei, profesioniștilor Horeca de top, presei de specialitate și, nu în ultimul rând, comunității pasionaților de whisky: The Whisky Club. Aceste sesiuni au culminat cu evenimentul The House of Glenfiddich, în cadrul căruia pasionații și iubitorii de single malt din România au putut să descopere, cu ajutorul proiecțiilor video și jocurilor de lumini, istoria Glenfiddich, una dintre ultimele distilerii conduse în continuare în familie, de către descendenții lui William Grant.
„M-am bucurat să regăsesc în România atât de mulți iubitori de single malt și am descoperit că românii nu numai că sunt fini cunoscători ai acestei băuturi, dar știu să o savureze într-o atmosferă plăcută și întotdeauna alături de prieteni și de cei dragi”, a declarat Ian Millar, Global Brand Ambassador Glenfiddich.