Alexandrion Group schimbă regulile jocului și lansează un produs premium, 100% românesc: OMU Vodka

Scris de Andrei Dimulescu
Publicat la data de: 20-06-2024

în: It happened

OMU Vodka este un omagiu adus unuia dintre cele mai înalte vârfuri montane din România, Vârful Omu, iar eticheta este semnată de alpinistul Horia Colibăşanu. În cadrul unui eveniment extraordinar, OMU Vodka a fost lansată la Sinaia, la Hotrel Alexandrion Experience alături de Selly, iar a doua zi un grup de jurnaliști temerari au urcat până la Vârful Omu din Munții Bucegi. 

 

Alexandrion Group, parte din Nawaf Salameh Family Office, schimbă regulile jocului pe piaţa de vodcă internaţională, lansând un produs premium, 100% românesc, inspirat de puritatea şi frumuseţea naturii din Munţii Bucegi. OMU Vodka este un omagiu adus unuia dintre cele mai înalte vârfuri montane din România, Vârful Omu, şi se adresează celor care au spirit de aventură, dorinţă constantă de a explora şi îşi propune să îşi depăşească limitele.

 

Eticheta este semnată de Horia Colibaşanu, unul dintre cei mai prolifici alpinişti din lume, cu o experienţa de peste 20 de ani în cucerirea vârfurilor montane de peste 8.000 de metri, fără oxigen suplimentar şi fără ajutorul şerpaşilor. Horia Colibaşanu a fost desemnat Brand Ambassador OMU Vodka.

 

OMU Vodka este produsă la Alexandrion Saber Distilleries 1789, din grâu de calitate superioară. Este distilată de 7 ori şi filtrată de 5 ori, pentru a asigura puritatea lichidului, un gust rafinat şi o experienţa premium.

Alexandrion Group  a lansat OMU VODKA.

Dr. Nawaf Salameh, Preşedinte Fondator Nawaf Salameh Family Office, a declarat: „OMU Vodka este prima vodcă româneasca produsă 100% de echipa Alexandrion Group şi avem responsabilitatea de a o duce la vârful categoriei. Avem alte două branduri de vodcă în portofoliul nostru, Kreskova Vodka şi Alexander, care au succes la nivel naţional şi internaţional, dar sunt branduri pe care le-am achiziţionat de la alţi producători şi pe care le-am dezvoltat şi cărora le-am dat o amprentă proprie, pe parcursul anilor. Kreskova Vodka a fost produsă în Creta, iar Alexander este primul brand privat de vodcă românesc, produs în Iaşi de Salvaras Group, înfiinţat de un om de afaceri grec şi de soţia sa originară din Republica Moldova, familia Salvaras, pe baza unei reţete create de un profesor român”.

Despre strategia de business pentru categoria vodcă din portofoliul Alexandrion Group, Dr. Nawaf Salameh, a explicat: „Eu am promis în urmă cu 2 ani că vom schimba regulile jocului pe piaţa de vodcă globală. OMU Vodka este primul pas în această direcţie, reprezintă curajul de a avea această abordare pe o piaţă extrem de competitivă. Ne propunem să comercializam OMU Vodka în peste 200 de ţări, iar acest produs are toate argumentele pentru a deveni cunoscut şi apreciat la nivel internaţional, într-un timp scurt. Pe termen lung, cu brandurile de vodcă din portofoliul nostru, ţintim să acoperim 10% din cota de piaţă globală pe această categorie”.

Alexandrion Group  a lansat OMU VODKA.

Horia Colibaşanu, Brand Ambassador OMU Vodka, prezent la eveniment, le-a povestit invitaţilor despre începuturile în cariera de alpinist şi a punctat asocierea cu brandul OMU Vodka.

Eu mi-am început cariera de alpinist în Munţii Bucegi, acolo unde se află Vârful Omu. Prima mea excursie a fost pe Platoul Bucegi. Eram în clasa a XI-a, am plecat cu ruscacul în spate din Gara Sinaia şi timp de o săptămână am facut exact ce mi-am dorit: am urcat munţii şi am avut un sentiment foarte plăcut de libertate. Pentru mine, Munţii Bucegi şi Vârful Omu au o semnificaţie aparte, reprezintă începutul în cariera de alpinist. Aşa că am fost entuziasmat de discuţia pe care am avut-o cu reprezentanţii Alexandrion Group, care mi-au propus rolul de Brand Ambassador. Mi s-a părut că am multe lucruri în comun cu OMU Vodka: este un brand autentic, cinstit, care face ceea ce spune; atât eu, cât şi OMU Vodka preferăm frigul, ne simţim mai bine la -30 de grade Celsius decât la +30 de grade Celsius.

Pentru mine, cel mai important lucru, atunci când ajung pe un vârf montant, de oriunde din lume, este să ridic tricolorul României. OMU Vodka este un brand 100% românesc şi cred că acesta este cel mai important atribut pe care îl are, care, cu siguranţă va cuceri consumatori din multe ţări, aşa cum alpiniştii cuceresc noi culmi, mereu”.

Alexandrion Group  a lansat OMU VODKA.

OMU Vodka se adresează celor care au spirit de aventură, dorinţa constantă de a explora şi îşi propun să îşi depăşească limitele, care iubesc sporturile şi timpul petrecut în aer liber.

Alexandrion Group  a lansat OMU VODKA. Poate fi consumată în ocazii multiple, neat, în long drinks sau în cocktail-uri.

Frazele care reflectă cel mai bine personalitatea consumatorului ţintă sunt: „Vreau să explorez şi să descopăr.” și „Vreau să schimb regulile jocului”.

Alexandrion Group  a lansat OMU VODKA.

Primul lot de OMU Vodka a fost îmbuteliat în prezenţa vlogger-ului Selly, care a documentat procesul de producţie şi îmbuteliere pentru emisiunea „La muncă”. Episodul va fi difuzat, în curând, pe canalul său de YouTube.

Aflaţi mai multe despre călătoria OMU Vodka, urmărind canalele de social media:

 

Bineînțeles că am fost prezenți la eveniment și am urcat și a doua zi la Varful Omu, dar povestea întreagă o puteți citi în următorul număr LUXURY Magazine, ediția printată. 

 

Energy Expo 10-13 octombrie