Noul Porsche 911 – o mașină sport high-tech, cu design emblematic

Scris de Luxury
Publicat la data de: 08-05-2019

în: It happened

Porsche a prezentat cea de-a opta generație a modelului 911 în Hala Petree, la Salonul Auto de la Los Angeles. „California este locația ideală pentru lansarea noului 911, fiind o a doua casă pentru Porsche, de zeci de ani”, spune Oliver Blume, CEO Porsche AG. „Cea de-a opta generație 911 este încă și mai puternică, și mai emoțională, și mai eficientă decât generația anterioară, oferind, de asemenea, funcții digitale extinse. În ciuda tuturor inovațiilor, 911 rămâne ce a fost întotdeauna: o mașină sport autentică și inima mărcii Porsche: un adevărat «icon».”

Rămânând loial ADN-ului de design Porsche și etalând un look mult mai musculos și un habitaclu ce include un monitor touchscreen, de 10,9 inchi, noul 911 este totodată atemporal și modern. Elementele inteligente de comandă și șasiu, precum și sistemele inovatoare de asistență combină dinamismul intransigent pentru care este faimos modelul sport cu motor spate cu cerințele lumii digitale.

Noua generație de motoare turbo cu șase cilindri și-a continuat dezvoltarea și este mai puternică decât oricând, livrând 331 kW (450 CP) pentru versiunile S. Eficiența a fost sporită printr-un
proces îmbunătățit de injecție și un nou layout pentru turbocompresoare și pentru sistemul de răcire a aerului din acestea. Puterea este livrată de o nouă transmisie cu dublu ambreiaj, în opt trepte. Viteza maximă este acum de 308 km/h (Carrera S), respectiv de 306 km/h pentru versiunea cu tracțiune integrală, Carrera 4S. Dotările suplimentare includ noile sisteme de asistență precum modul Porsche Wet, special gândit pentru un nivel sporit de siguranță la volan pe șoselele ude, și Night Vision Assist, cu cameră termică, precum și o conectivitate completă, care acum utilizează SI (swarm intelligence – inteligența roiurilor). Lista de dotări a noului 911 este completată de trei servicii digitale exclusive, perfecte pentru stilul de viață californian: aplicația Porsche Road Trip pentru excursii extraordinare, asistentul personal Porsche 360+ și calculatorul de emisii Porsche Impact, pentru neutralizarea amprentei individuale de emisii de carbon.

Detlev von Platen, membru în Consiliul Executiv, responsabil pentru vânzări și marketing în cadrul Porsche AG, a subliniat importanța pieței americane pentru constructorul de mașini sport: „În 2017, peste 55.000 de unități Porsche au fost livrate în SUA, iar divizia noastră americană, Porsche Cars North America, este pe cale să atingă noi cifre record în 2018. La urma urmei, niciun alt model nu simbolizează mai bine povestea de dragoste dintre SUA și Porsche decât 911. Unul din trei Porsche 911 construite în Zuffenhausen ajunge în Statele Unite”.

În România, noul model Porsche 911 a avut lansarea oficială la jumătatea lunii martie.

Galerie Foto