HUGO a lansat cea mai nouă colecție casual, cu un design contemporan captivant printr-o campanie globală. Cu o platformă de campanie #HUGOYourWay deja consacrată, brandul își propune să ofere o experiență mai amplă, având în vedere ambiția de a deveni brandul premium preferat al unei generații sociale de changemakers, care văd stilul vestimentar ca pe o expresie a propriei individualități.
Distribuția noii campanii, fotografiată de Stuart Winecoff, include talente din diverse industrii creative – Reezy, Jasmine Jobson, Teezo Touchdown, Rikimaru, Cara Taylor și Vinnie Hacker – consolidând poziția brandului în lumea modei și a culturii la nivel global.
Roșul emblematic al HUGO devine un element unificator în această campanie. Nuanța distinctivă se regăsește în întregul conținut creativ, reamintind privitorilor că spiritul rebel și originalitatea sunt încorporate în ADN-ul brandului.
Colecția nouă este caracterizată de reinterpretări moderne ale costumului, prezentat într-o paletă de culori pastel estompate și cu un amestec de design riguros cu siluete mai fluide și supradimensionate. Elementele metalice, articolele cu logo-ul brandului, topurile scurte și accesoriile statement completează selecția, exprimând un stil avangardist și distinctiv.
Pentru a-și întări legătura cu generația socială, HUGO va promova noua colecție și campania în mediul online, pentru a genera interes și entuziasm. În mediul offline, vitrinele și magazinele fizice vor reflecta codul vestimentar caracteristic al brandului, evidențiind și mai mult abordarea îndrăzneață a lui HUGO pentru vara anului 2024.
Colecția de vară 2024 de la HUGO este deja disponibilă în magazinul HUGO din Băneasa Shopping City, București.