Gucci relansează un clasic al anilor ’60 în noua sa colecție de bijuterii

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 21-05-2024

în: Jewels

Gucci

Gucci a dezvăluit oficial cea mai recentă campanie care prezintă noile piese din colecția de bijuterii Interlocking. Noile modele prezintă o interpretare modernă a simbolului emblematic al mărcii, Interlocking G, plasat în mod proeminent în cadrul unui breloc circular decorat cu pietre prețioase rafinate.

Încă din anii 1960, modelul Interlocking G a fost unul dintre cele mai recunoscute și semnificative modele ale Casei, fiind conceput ca un omagiu adus fondatorului Casei, Guccio Gucci, și reprezintă luxul, calitatea și măiestria italiană.

Campania întruchipează frumusețea și rafinamentul atemporal, în care pietrele prețioase colorate creează un contrast atrăgător și remarcabil cu bijuteria. Elementele abstracte ale logo-ului Interlocking G servesc ca un cadru rafinat care evidențiază măiestria complexă și estetica echilibrată a noilor modele.

Gucci

Colecția cuprinde trei seturi de bijuterii distincte, fiecare dintre ele punând în evidență o piatră prețioasă unică: onix, agat verde și madreperlă. Onyxul intens și închis la culoare se asortează elegant cu aurul galben, oferind un contrast izbitor, în timp ce agata verde jucăușă este frumos completată de aurul roz. Cel de-al treilea set, luxuriant și lucrat din madreperlă, este încrustat în aur roz și ornamentat cu un pavé de diamante pe motivul său central.

Fiecare set include două inele, cu brelocuri cu discuri de 12 mm sau 17 mm, împreună cu o brățară, o selecție de cercei delicați împerecheați sau cercei cu pandantiv, precum și un colier cu un pandantiv de 12 mm. Colecția este completată de două coliere statement cu medalioane mai mari, de 27 mm, disponibile în onix și madreperlă, care completează această gamă rafinată.

Energy Expo 10-13 octombrie