
Brandul elvețian de sportswear On colaborează cu Zendaya, actriță și fashion icon, pentru o campanie care ia o formă cinematică. Campania On pentru primăvară 2025, numită „Zone Dreamers”, vine sub forma unui trailer fictiv pentru „cel mai bun film care nu a fost făcut vreodată”. Clipul este menit să arate cum antrenamentele sportive de grup pot debloca curajul, creativitatetea și libertatea de a visa fără limite.
Zendaya este starul trailerului, care are acțiunea plasată într-o lume suprarealistă. Alături de restul echipajului navei în care se află, aceasta se antrenează pentru explorarea unor lumi noi, descoperind în tot acest timp că încrederea în sine nu vine doar din interior, ci și din apropierea față de cei ce ne înconjoară. Clipul se bazează pe elemente de storytelling îmbinate cu o stilizare atent realizată și focalizată pe detalii, pentru a comunica importanța modei, a performanței, dar și a prieteniei.
„Zone Dreamers” este, actualmente, cea mai ambițioasă campanie On, însă nu este prima dată când brandul elvețian colaborează cu Zendaya. Campania a fost realizată de asemenea prin colaborare cu alte figuri creative de seamă – Nadia Lee Cohen, artistă vizuală, fotografă și regizoare de film, este cea care a regizat clipul, iar Law Roach, celebrul stilist cu care Zendaya lucrează din anii 2010, a realizat stylingul pentru campanie. Roach a creat, în parteneriat cu echipa brandului On, costume spațiale custom-made pentru acest clip, iar accesoriile prețioase stau sub semnătura designerului de bijuterie Chris Habana.
Campania marchează prima colaborare a brandului On cu Nadia Lee Cohen, cunoscută pentru stilul său hiper-realist. Pentru „Zone Dreamers”, aceasta s-a lăsat inspirată de retro-futurism, de clișee cinematografice ale filmelor science fiction din anii 1970, dar și de performance art. Abordarea Nadiei blurează granițele dintre modă, film și fantezie, ridicând „Zone Dreamers” peste statutul de simplă campanie de promovare și aducându-l la statutul de mișcare culturală.
„A fost o încântare să creăm « Zone Dreamers », a declarat Zendaya. „Mi-a făcut mare plăcere să lucrez alături de brandul On pentru a aduce la viață ceva atât de neașteptat. De asemenea, să fac echipă cu Nadia pentru prima dată a adus o energie atât de bună pe platoul de filmare, iar colaborarea cu Law, ca de obicei, a făcut ca întreaga experiență să fie cu atât mai specială. Campania aceasta este despre curaj, prietenie, precum și despre genul de încredere care îți permite să ieși din zona de confort și să încerci ceva nou”.
„Să lucrăm alături de Zandaya, Nadia Lee Cohen și Law Roach ne-a oferit ocazia de a sparge limitele storytellingului creativ”, spune Alex Griffin, chief marketing officer al On. „Prin « Zone Dreamers », am clădit o lume care, deși se simte ca fiind suprarealistă, are totuși ceva atât de uman – o lume în care mișcarea devine o metaforă pentru încrederea în sine, pentru conexiunea inter-umană, și pentru posibilități creative infinite. Campania trăiește într-un univers fictiv, însă mesajul său este unul cât se poate de real: orice este posibil când ne mișcăm împreună”.
Poți viziona clipul campaniei „Zone Dreamers” mai jos: