Tendințele pe piața de tuning a automobilelor de lux și operațiunile preferate de clienții români sunt aduse în prim-plan în cadrul unui interviu pe care Mihai Drilea, manager DCM Design, l-a acordat LUXURY Magazine.
Ce așteptări au proprietarii de mașini premium și de lux care apelează la serviciile de tuning ale DCM Design?
Proprietarii mașinilor de lux sunt o categorie aparte. Totul pleacă de la puterea prin asocierea de brand (PAD). De exemplu, un ceas Cartier, un pantof Louis Vuitton și o curea Gucci îți vor spune că te adresezi unei categorii de client care conduce un Mercedes S Klasse, un Range Rover Vogue sau un Bentley Bentayga. Aceștia sunt în mod normal antreprenori și știu să își protejeze investițiile. Vor opta pentru o folie de protecție transparentă din gama luxury, o folie privacy pe geamuri și un detailing de calitate în interior.
Dacă un client se simte bine într-un tricou Armani, are un telefon Vertu, un model mai rar acum, adidași Dolce & Gabbana/Alexander McQueen, atunci vorbim de tipologia clientului de Mercedes-AMG, Audi RS sau divizia BMW M. Ei vor alege culori exclusiviste pentru mașini, vor opta pentru evacuări custom, soft de putere și accesorii de tuning.
Însă, toți cei care apelează la serviciile noastre doresc să obțină atât o protecție cât mai bună a caroseriei, dar și un aspect deosebit, de calitate, care să le pună în valoare bijuteriile pe patru roți.
Cum își pot proteja cât mai bine clienții mașina după o sesiune de tuning
După ce îți cumperi o mașină, este ideal să îți faci o asigurare CASCO ca să eviți anumite riscuri, în cazul în care nu este luată în leasing. La fel și în cazul celor care au optat pentru servicii de tuning sau colantare în culori exclusiviste, este ideal să opteze pentru un serviciu de întreținere interior-exterior cu soluții care protejează vopseaua/colantul de factori chimici, curățare și hidratare piele pentru un aspect curat și eliminare bacterii din sistemul de climatizare (la noi în țară trebuie făcut la maxim trei luni din cauza prafului și poluării în exces).
Ce provocări sunt pe piața de tuning auto de lux și cum vedeți evoluția sectorului în perioada următoare?
Ca în orice domeniu, ne întâlnim cu inovații din punct de vedere al materialelor, softurilor de tuning în fiecare an. În primul rând le testăm pe mașinile noastre, pentru a ști exact cum se comportă/cât rezistă în timp și dacă sunt fiabile. Acest lucru impune o pregătire continuă a angajaților, astfel încât să țină pasul cu noile tendințe.
Care au fost cele mai complicate proiecte pe care le-ați finalizat cu succes în cadrul atelierului de tuning?
Unul din proiecte a început cu o modificare de culoare și s-a finalizat cu retapițarea în totalitate a interiorului, fibră optică în plafon (Sky Roof), achiziție de jante și anvelope pentru care s-a așteptat chiar și patru săptămâni pentru producție și livrare (chiar dacă erau în regim de urgență), evacuare schimbată, soft tuning, detailing interior plus tratament ceramic peste folia montată.
Care sunt cele mai populare operațiuni de tuning pe care le efectuați?
În cadrul DCM Design, cele mai populare sunt intervențiile pentru colantări auto, sisteme de evacuări, detailing, jante, accesorii tuning.
Ce planuri de business aveți pentru 2020?
În acest an urmărim să ne mărim spațiul de operațiuni și gama de servicii oferite clienților noștri.