Mariana Sebe: „O femeie poate fi după bunul ei plac, doar să devină conștientă de propria-i feminitate și să înceapă să se joace cu ea”

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 11-02-2022

în: Fashion

Mariana Sebe este un antreprenor cu experiență în comunicare, dar și o visătoare incurabilă. Îndrăgostită de frumos și cu dorința de a oferi femeilor curajul de a se regăsi, Mariana a lansat cel mai nou brand de lenjerie din România. Dedicat femeilor curajoase, MLNG aspiră să devină expresia intimă a relației femeii cu sine și o surprinde pe aceasta în devenirea ei, pe drumul către propria valorificare, spunând astfel o poveste despre feminitate, forță și seducție. Cu o energie molipsitoare și cu zâmbetul pe buze, Mariana ne-a invitat în lumea ei plină de rafinament și senzualitate.

Mariana Sebe
Mariana Sebe

Cine este Mariana Sebe, omul din spatele celui mai nou brand de lenjerie, MLNG Boutique?
A true believer, o visătoare, iubitoare de frumos iremediabil îndrăgostită de povești pe de-o parte, determinată, curajoasă, pasionată de strategie și tactici pe de cealaltă parte.

Ai o carieră de succes în PR, dar și în organizarea de evenimente. Cum a fost trecerea la couture lingerie și de ce ai luat această decizie?
Cu experiență în comunicare de peste 13 ani în România, Italia, Elveția și Austria, am căutat mereu să aduc în fața audienței frumosul în toate declinările sale și din toate timpurile sale. De când mă știu, m-am străduit să îmi conving clienții să îmbrățișeze strategiile de comunicare ambițioase, îndrăznețe și concepte de eveniment „prețioase”.

Cum a luat viață brandul MLNG Boutique?
Povestea a început chiar așa: în 2020, în perioada lockdown-ului, atunci când mi-am dat seama că nu mai pot declina frumosul în fel și chip, așa cum am fost obișnuită. Tot atunci am realizat că sunt slabe șanse să mai pot organiza cea de-a treia ediție a evenimentului meu anual. În momentul în care a rămas doar online-ul, am fost izbită de limitele comunicării într-un amalgam de mesaje de comunicare. M-a speriat imposibilitatea de a-mi exersa talentul în offline și am sesizat necesitatea unui produs cu care eu să mă joc indiferent de timpuri și de context. Atunci m-am întrebat ce altceva m-a pasionat dintotdeauna și ce mi-ar plăcea să adaug la ceea ce fac, iar dulapul a fost extrem de sincer în acest sens. Acela a fost momentul în care am sădit ideea, iar răspunsul a fost lenjeria, dar întotdeauna însoțită de un concept și așezată într-un context cu scopul de a transmite un mesaj, de a crea o anumită imagine și a obține un anume efect. O întreagă arhitectură feminină.

Mi-am dorit un melanj de emoții și trăiri, să conturez o dimensiune a frumosului și a eleganței, să orchestrez jocul dintre putere și timiditate, evadând în …FEMINITATE, cu toate nuanțele sale: seducție și senzualitate, sfială și timiditate, energie și determinare, cu ale sale temeri, ai săi demoni, căderi și ridicări. Mi-am căutat curajul în inimă, determinarea am regăsit-o în autenticitate, iar dragostea, în poveștile care m-au însoțit pe tot parcursul vieții.

În același timp, MLNG a devenit și proiectul de suflet al designerului Denis Predescu. După cei 20 de ani petrecuți alături de mentorul său, Doina Levintza, acesta a regăsit aici elementele care îi conturează întreaga filosofie creatoare – spectaculosul și teatralitatea care îl reprezintă, jocul de volume împrumutat din studiul arhitecturii, toate așezate pe piedestalul trăirilor.

Care este filosofia brandului?
MLNG este despre Femeia Creatoare și exprimă însăși dependența mea de frumos. Brandul aspiră să devină expresia intimă a relației femeii cu ea însăși și o surprinde pe aceasta în devenirea ei, pe drumul către sine, către propria valorificare. ML caută femeia care are curajul de a se lăsa purtată de experiențe, de a evolua, de a nu-și permite să fie atrasă de trăiri care nu ar avea legătură cu vreo frântură din autenticitatea ei.

ML este despre mine și a fost posibilă crearea brandului numai după ce m-am dezbrăcat de multe tipare, în urma unei veritabile ierni negre a sufletului. Un travaliu întins pe multe luni, o angoasă care m-a făcut să pun totul sub semnul întrebării.

Ce te inspiră în realizarea modelelor?
Corsetele traversează diverse culturi și epoci, iar această primă colecție este o feerie. Am aruncat o privire în natură, în mitologie, am trecut pe la curțile imperiale, operă, balet, patinaj, pe la cele mai rafinate curtezane sau pe la Moulin Rouge. De la pasteluri la culori tari, simboluri, motive reinterpretate ce captează inepuizabilele nuanțe cu care se poate juca o femeie în propria-i feminitate.

O femeie poate fi și sfioasă și îndrăzneață, și ludică și seducătoare, cuceritoare și opulentă, senzuală, sexy, dar întotdeauna rafinată. O femeie poate fi după bunul ei plac, doar să devină conștientă de propria-i feminitate și să înceapă să se joace cu ea. 

În showroom-ul MLange, clientele se pot relaxa la un pahar de șampanie și pot proba modelele preferate de lenjerie, având parte de o experiență inedită. De unde provine conceptul acestui showroom?
Este un spațiu care ne caracterizează pe noi, în primul rând. Ne-am dorit apropiere, intimitate – pentru mine, showroom-ul este „acasă”. Doamnele se simt confortabil și au tot ce trebuie pentru acest lucru. În momentul în care pășesc în atelier, întotdeauna remarcă energia caldă și benefică ce le face să petreacă chiar mai mult timp alături de noi decât își plănuiseră inițial. Se bucură atât de ideea de French boudoir, cât și de grădina noastră cu conifere și lavandă.

În ultimii ani, comerțul electronic a avut o creștere exponențială. Aveți în plan dezvoltarea unui magazin online?
Într-adevăr, comerțul online a luat amploare, dar în ceea ce ne privește, clientele trebuie să ajungă în showroom. Aici se pot întâlni cu designerul, bucurându-se astfel de personal styling. În plus, este necesar să vezi care este mărimea corsetului, dar și modelul care ți se potrivește. De asemenea, corsetele se personalizează și îți poți configura o astfel de piesă vestimentară în funcție de dantelele preferate, mixurile de culoare care te avantajează, de piesele pe care deja le ai în garderobă, dar și de stilul de viață. Corsetul nu este neapărat pentru o ocazie specială, ci poate fi integrat în ținutele de zi cu zi. Se poate purta cu jeans, pantaloni de piele, fuste conice, cu sacouri, geci de piele sau haine de blană. Și ca să-ți răspund la întrebare, am pregătit și un magazin online de unde se pot comanda rochiile-furou și halatele cu pene, care este disponibil de la începutul lunii. 

Având în vedere că sunteți un brand la început de drum, aveți în plan și alegerea unui brand ambassador care să vă reprezinte imaginea?
În doar câteva luni ne-am ocupat de strategie, identitatea de brand, producție, deschiderea showroom-ului, dar și de lansarea ce a avut loc la sfârșitul lunii septembrie. Mai sunt multe de pus la punct, dar le luăm pas cu pas. Ne dorim o creștere firească și avem răbdare. Deja mai multe persoane publice ne-au trecut pragul și, cu siguranță, dacă voi simți necesitatea alegerii unui brand ambassador, nu voi sta pe gânduri și voi alege și această direcție de promovare. În momentul de față, însă, ne cunoaștem audiența și învățăm de la doamnele noastre care în fiecare zi ne dau alte idei și noi descoperim o mai mare versatilitate a produselor noastre.

După părerea ta, care sunt ingredientele necesare pentru crearea unui brand de succes?
Nu am fost niciodată un antreprenor pe al cărui birou să stea vrafuri de planuri de business, care să tot îmbunătățească la ele până ajunge la strategia ideală. Mai degrabă am căutat momentul perfect, așa cum l-am simțit eu, și de acolo, fără să stau pe gânduri sau să fac economie la efort, determinare, timp, oameni talentați și specializați, am acționat. Am pariat pe ce îmi spune inima.

Cum ai caracteriza feminitatea și senzualitatea?
Ingredientele ce fac o femeie să fie femeie, iar curajul, puterea, determinarea și succesul își au rădăcina și aici, nu numai în planul de carieră bine pus la punct. Femeile care își doresc să devină puternice și care vor să reușească in a man’s world, dacă își conștientizează puterea interioară și din privat o direcționează către sfera exterioară, își vor găsi cel mai bun aliat tocmai în ele însele.

Cum găsești echilibrul între viața profesională și viața personală?
Armonia am găsit-o în pasiunea cu care fac totul. Nu problema separării celor două am avut-o eu. Viața profesională nu m-a apăsat niciodată pentru că m-am simțit mereu la joacă și, în general, pentru ce îmi bucură mie sufletul nu există bariere sau imposibil. A existat doar fuga și distragerea atenției de la a mă afla față în față cu mine. Până la un moment dat, când nu am mai putut să îmi iau bilet de avion și să fug de mine însămi.

Ce reprezintă luxul pentru tine?
Luxul, dincolo de componenta materială, are o componentă de valorificare a propriei persoane. Cât de mult crezi că meriți, cât de mult vrei să te îmbunătățești, iar de aici se ridică și nivelul oamenilor, obiectelor și activităților care te înconjoară. Ideal ar fi ca tu să ajungi limited edition mai întâi, iar după, vei materializa exclusivitatea și în plan fizic.

Cu ce proiecte ne vei surprinde în viitor?
Nenumărate, cu siguranță, deoarece îmi plac diversitatea și provocările personale. PR Avenue și ML își trag seva una de la cealaltă, se inspiră, se învață reciproc și ies împreună pe catwalk în ropotele de aplauze. Stabilitatea PR Avenue satisface nevoia de siguranță a ML, iar direcțiile nelimitate de prețios și spectaculos ale ML potolesc setea de frumos a PR Avenue. Așa că vă pot asigura de noi proiecte de PR, dar și de expansiunea ML.

www.m-lng.com

Galerie Foto