Cântăreața Beyoncé, câștigătoare a premiului Grammy, a anunțat oficial lansarea mult-așteptatului său brand de frumusețe, Cécred. Vestea, care a fost subiectul unor speculații timp de luni de zile, a fost dezvăluită într-o postare pe Instagram, unde a împărtășit, de asemenea, o privire de ansamblu asupra ofertelor brandului, cu o fotografie din culise a unor recipiente de prezentare.
Beyoncé a făcut pentru prima dată aluzie la lansarea unei linii de îngrijire a părului în mai 2023, cu o serie de imagini postate pe Instagram, inclusiv o fotografie în care apare cu o un instrument termic în fața unui dulap, o imagine cu ea împletindu-și părul în copilărie și o notă scrisă de mână care amintește de primul ei loc de muncă în care mătura părul proaspăt tuns în salonul mamei sale și vorbește despre „continuarea” moștenirii celei care i-a dat viață.
Cu o lansare discretă pe Instagram, mesajul brandului Cécred a subliniat caracterul sacru al părului. Urmăritorii au fost invitați să viziteze site-ul web al mărcii și să se înscrie pe o listă de așteptare pentru a primi ultimele noutăți. Imaginile de pe Instagram ale brandului sugerează o gamă de produse care ar putea include șampoane și produse de styling, deși ofertele exacte sunt încă necunoscute.
Brandul Cécred va fi lansat oficial pe data de 20 februarie 2024, însă acest eveniment vine în contextul în care brandurile de frumusețe conduse de celebrități se confruntă cu o scădere a imaginii publice. Cu toate acestea, branduri precum Fenty Beauty al Rihannei sau Pattern Beauty al lui Tracee Ellis Ross au reușit în continuare să se apropie de consumatori, bazându-se pe călătoriile personale ale fondatoarelor lor în materie de frumusețe și oferind produse de prestigiu pentru piețele insuficient deservite.