Louis XIII a lansat un coniac în ediție limitată pentru Anul Nou Lunar

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 21-01-2025

în: Lifestyle

Louis XIII

Mai sunt doar două săptămâni până la Anul Nou Lunar, iar mai multe mărci cunoscute de băuturi alcoolice lansează sticle speciale în ediție limitată pentru a comemora anul 2025, cunoscut și ca Anul Șarpelui. Unul dintre acestea este brandul de coniac de lux Louis XIII, care a colaborat cu artistul chinez Liu Li Hong pentru a proiecta cutia în care vine această sticlă de lux.

Louis XIII a fost creat în 1874, iar în cei 150 de ani care au trecut de atunci acest coniac a devenit un simbol al luxului care este imediat recunoscut pentru carafele sale decorate și atrăgătoare. În conformitate cu brandul, lichiorul este un amestec de până la 1.200 de eaux-de-vie din Grand Champagne, dintre care unele sunt îmbătrânite timp de zeci de ani în tierçons de stejar Limousin în cramele Remy Martin înainte de a fi selectate de maeștrii cramei pentru calitatea și aroma lor specifice.

Coniacul din această sticlă este același Louis XIII pe care îl cunoașteți, dar designul este ceea ce face ca această nouă versiune să iasă în evidență. După cum am menționat anterior, Hong a proiectat coffret-ul, sau cutia în care vine decantatorul, cu o tăietură de hârtie marcată cu un timbru tradițional chinezesc de iasomie de iarnă și un șarpe pentru a reprezenta Anul Șarpelui pe partea din față. Această ediție limitată are un preț de 4.200 de dolari și poate fi achiziționată direct din magazinul online Louis XIII.

Aceasta nu este singura lansare de coniac care sărbătorește Anul Nou Lunar. Remy Martin, casa de coniac care produce Louis XIII, lansează, de asemenea, noua colecție Remy Martin x Huang Yuxing. Aceasta include două expresii, XO și 1738 Accord Royal, prezentate în cutii concepute de artistul chinez Huang Yuxing, care s-a inspirat din pictura sa Majestic Serpentine. Hennessy participă, de asemenea, la sărbătoare printr-o colaborare cu designerul Shuting Qiu din Shanghai, care a creat noi sticle pentru expresiile V.S.O.P., X.O. și Paradis de înaltă calitate ale casei.

Și Martell are două noi lansări: Cordon Bleu Lunar New Year Limited Edition by Wu Jian’an pentru 200 de dolari și L’Or de Jean Martell Zodiac Edition-Assemblage du Serpent, care are un preț de 12.500 de dolari. Această din urmă ediție este un amestec de peste 1 400 de eaux-de-vie din patru regiuni ale Cognacului, care vine într-un decantor foarte unic, cu aur de 19 carate pe gât, într-un tiraj de doar 500 de sticle. În lumea tequila, Don Julio are o nouă ediție Year of the Snake, iar whisky-ul scotch este reprezentat de a doua colaborare a Johnnie Walker cu artistul James Jean pentru un nou design Blue Label.