Dolce & Gabbana lansează o campanie cinematografică dedicată parfumului Devotion

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 31-01-2025

în: Beauty

Dolce & Gabbana

Casa de modă italiană Dolce & Gabbana lansează un nou parfum masculin în gama sa. Luna aceasta, brandul a prezentat Devotion, cel mai recent parfum pentru bărbați, lansându-l alături de o campanie cinematografică. Filmul prezintă o varietate de talente italiene proeminente în fața și în spatele camerei, videoclipul servind ca o odă la legăturile casei cu insula Sicilia.

Reclama, lansată pe 14 ianuarie, prezintă efectele romantice ale apei de colonie, dramatizate cu ajutorul unui regizor local legendar.

Regizorul și scenaristul italian Giuseppe Tornatore, cunoscut mai ales pentru filmul său Cinema Paradiso, premiat cu Oscar, este forța creatoare din spatele campaniei. Brandul a apelat la actorul și modelul italian Michele Morrone și la prezentatoarea de televiziune britanică Maya Jama pentru a juca în spotul de 30 de secunde.

Videoclipul face aluzie la legăturile casei cu peisajele vibrante și luxuriante ale insulei Sicilia, unde a fost filmat spotul. Dolce & Gabbana profită de fiecare ocazie pentru a omagia țara sa natală, compania lansând recent o expoziție istorică la Paris. Totodată, vizualul izbitor este menit să simbolizeze o inimă plină de sentimentul devotamentului.

Noul parfum Dolce & Gabbana, care include arome de lămâie, cafea și patchouli, precum și note lemnoase și picante, este disponibil acum online și în magazine. Sticla de 100 ml se vinde la prețul de 148 de dolari.