Majoritatea campaniilor de fashion aduc vizualuri de calitate, însă de multe ori le lipsește esența. Ultima campanie Lanvin, de primăvară/vară 2015, a surprins pe toată lumea prin ideea din spatele imaginii, și anume relația mamă-fiică. Modele legendare ca Violetta Sanchez, Kirsten Owen sau Par Cleveland au fost fotografiate alături de fiicele lor, Luz Godin, Billie Rose Owen și Anna Cleveland. Deosebită prin elementul poveștii mamă-fiică, directorul de creație Albert Elbaz a declarat că fiecare shooting în familie, pare să transforme echipa într-un spectator al întregului proces.
Casa de modă franceză este de multe ori inspirată de motivele familiale și nu se dă în laturi de la colaborarea cu modele neașteptate (în campania Fall 2014, protagonista a fost Edie Campbell și întreaga ei familie). Alăturarea modelelor și fiicelor transformă campania într-una dintre cele mai reușite și atrăgătoare. Având ținute, accesorii și make-up identice, devine aproape imposibil să diferențiezi mama de fiică.
Lansarea oficială va avea loc în martie, iar alături de reclama print va apărea și un videoclip de prezentare, programat la jumătatea lunii februarie. Campania a fost fotografiată de britanicul Tim Walker, avându-i director de creație pe Ronnie Cooke Newhouse și Stephen Wolstenholme (House + Holm), styling realizat de Jacob K, hairstyle Julien d’Ys, make-up Val Garland și set design purtând semnătura Emma Roach.
Text: Ingrid Ispas