Colaborarea dintre Fendi x SKIMS, brandul lui Kim Kardashian, a generat vânzări de 1 milion de dolari într-un minut de la lansare.
Marți, Kim Kardashian și-a lansat cea mai recentă colecție SKIMS, o colaborare cu brandul de lux Fendi. Deși sunt puține modele disponibile, colecția a generat vânzări de 1 milion de dolari în primul minut de la lansarea online și se pare că această colaborare este pe cale să devină cea mai de succes din istoria brandului Skims.
În timp ce Kardashian a inclus în colecție piese distinctive, cum ar fi lenjerie de corp, îmbrăcăminte modelatoare și ciorapi, ea s-a aventurat, de asemenea, în prêt-à-porter cu jachete decupate (2.950 de dolari), cardigane (1.850 de dolari), bikini (395 de dolari) și multe altele.
Deși majoritatea pieselor colecției s-au epuizat, precum body-urile cu imprimeu Zucca, doritorii mai pot găsi articole din colecție pe site-ul Fendi x SKIMS. Printre piesele disponibile se numără colanții co-branded, dar și articole din tricot sau din catifea, precum salopete, rochii midi și topuri crop.
Mai puțin surprinzător este faptul că îmbrăcămintea modelatoare, precum pantalonii scurți și body-urile, nu au fost epuizate de pe rafturile digitale. Cu toate acestea, rochiile din piele, dar și piesele outwear ale colecției, toate cu un preț de peste 1.000 de dolari – sunt epuizate.
Interesant este faptul că încălțămintea și accesoriile pe care cele două branduri le-au anunțat nu au fost încă lansate, ceea ce indică faptul că am putea vedea o a doua lansare Fendi x SKIMS.