Chrome Hearts, labelul îndrăgit de vedete precum Jay-Z, Rihanna sau Bella Hadid și cunoscut pentru estetica gotică, cu accente rock & roll, colaborează cu Mikimoto, unul dintre cele mai prestigioase branduri de bijuterii cu perle din lume, cu o istorie de 131 de ani.
Colecția Chrome Hearts X Mikimoto se va lansa pe 8 noiembrie și își propune să pună în evidență dualitatea dintre esteticile cele două branduri iconice – pe de o parte spiritul edgy, goth glam, care a consacrat Chrome Hearts, și imaginea angelică, elegantă și ultrafeminină, pe care cei de la Mikimoto au cultivat-o în decursul a mai bine de un secol.
Ideea pentru această colecție a pornit în 2020, când Jesse Jo Stark, director de creație al Chrome Hearts, a venit cu ideea să lanseze o capsulă de bijuterii cu perle. Tatăl ei și fondatorul brandului, Richard Stark, a decis că pentru ca această colaborare să fie la cel mai înalt nivel de design și calitate, trebuie să se întâmple cu Mikimoto, care sunt cunoscuți pentru calitatea pieselor lor, dar și pentru designul atemporal.
Colecția Chrome Hearts X Mikimoto va cuprinde 11 piese de bijuterie și patru piese de bijuterie fină, cele din urmă fiind realizate în ediție limitată de numai două bucăți per design. Printre highlight-uri se numără o pereche de cercei cu inimile-semnătură ale brandului Chrome Hearts și pandantive din perle, un colier tip lariat cu crucea emblematică Chrome Hearts, și o broșă în formă de ac de siguranță, cu accente din perle.
Brandul Chrome Hearts a luat ființă în 1988 și s-a consacrat drept un label pentru cei ce își doresc să proiecteze un look fashionable dar provocator, cu infuzii de edgyness. Fondatorii, Richard și Laurie Lynn Stark, lucrează alături de copiii lor, Jesse Jo, Frankie Belle și Kristian, menținând până în prezent același standard de excelență al brandului, folosind numai cu materiale de lux și comercializând numai piese realizate manual. Brandul Mikimoto a fost fondat în 1893 de Kokichi Mikimoto. De-a lungul timpului, a reușit să îmbine metodele tradiționale japoneze de a manipula metale prețioase cu tehnicile europene moderne, iar brandul său a revoluționat industria perlelor când a lansat în premieră mondială perla de cultură.
„Această colaborare [n.r. dintre Mikimoto și Chrome Hearts] este, în multe feluri, o metaforă pentru Japonia modernă – adânc înrădăcinată în tradiții, dar mereu cu dorința de a sparge bariere”, a declarat Yasuhiko Hashimoto, COO al companiei Mikimoto. „Este despre onorarea trecutului nostru, în timp ce îmbrățișăm viitorul”.
Colecția va fi disponibilă în magazinele flagship Mikimoto din New York, Hong Kong și Ginza (Tokyo), precum și în magazinele Chrome Hearts din New York, Aoyama, Londra și Hong Kong.