Scale-up-ul austriac Waterdrop anunță un parteneriatul multianual cu turneul Australian Open. În calitate de partener oficial al sticlei, compania care susține hidratarea va furniza sticle reutilizabile din oțel inoxidabil jucătorilor, echipelor acestora și angajaților turneului Grand Slam – un pas esențial în lupta pentru hidratarea sustenabilă.
În ianuarie, toate privirile se vor îndrepta către Melbourne, când Australian Open va demara „anul tenisului”, fiind primul dintre cele patru turnee Grand Slam. Producătorul de Microdrinks și tehnologii pentru băuturi cu sediul în Viena, Waterdrop, va participa din nou, de data aceasta ca partener oficial al sticlei. În plus față de furnizarea sticlelor de apă pentru toți jucătorii și personalul turneului, Waterdrop va fi, de asemenea, prezent pentru a oferi fanilor o varietate de sticle personalizate, mostre din cele mai recente cuburi Microdinks destinate hidratării și experiențe memorabile prin întâlniri cu ambasadorii Waterdrop.
Între 12 și 26 ianuarie 2025, Australian Open va fi mai mult decât un cadru al performanțelor sportive de top, concentrându-se și pe sustenabilitate, întrucât sticlele reutilizabile Waterdrop din oțel inoxidabil vor înlocui un număr considerabil de sticle de plastic de unică folosință. Pe baza acestui angajament, Waterdrop colaborează, de asemenea, cu turneele de tenis de vară, inclusiv Cupa United din Perth și Sydney, Brisbane International, Canberra International, Adelaide International și Hobart International, pentru a promova practici de hidratare sustenabilă în cadrul tuturor evenimentelor. Australian Open 2024 a înregistrat o scădere de 99% a plasticului de unică folosință în zonele destinate jucătorilor, iar peste 5.600 de litri de apă au fost reumpluți, în mod sustenabil, ca urmare a sticlelor personalizate Waterdrop pentru jucători. În Melbourne, aproape 800 de jucători au putut să-și reumple de la robinet sticlele cu apă filtrată de înaltă calitate direct pe teren. În total, peste 280 de dozatoare de apă au fost instalate în întreaga locație, oferind tuturor vizitatorilor acces gratuit la apă potabilă, 24 de ore din 24.
„Când am pus bazele Waterdrop în 2016, nu am fi visat niciodată că într-o zi vom încheia un parteneriat cu unul dintre cele mai mari evenimente de tenis din lume. Australian Open a atins un statut de cult pentru sportivi și fani deopotrivă și reprezintă tenisul la cel mai înalt nivel și o atmosferă foarte specială, care se ridică la înălțimea titulaturii de ‘Happy Slam‘. Suntem deosebit de onorați să putem contribui la acest eveniment prestigios și, cu fiecare sticlă, să aducem sustenabilitatea și mai aproape de lumea tenisului”, a declarat Martin Murray, fondator și CEO Waterdrop.
„Suntem foarte entuziasmați pentru parteneriatul cu Waterdrop. Punând accentul pe durabilitate și furnizarea de produse de înaltă calitate, este o potrivire excelentă pentru Australian Open și Summer of Tennis. Am construit deja o bază puternică și suntem încântați de impactul pozitiv pe care îl putem avea împreună în următorii ani, ca parte din extinderea strategiei noastre de adoptare a unor măsuri climatice”, a declarat Cedric Cornelis, Chief Commercial Officer Tennis Australia. „Australian Open, alături de Waterdrop, a fost primul Grand Slam care a oferit jucătorilor apă de la robinet în punctele de reumplere dedicate amplasate pe teren, ceea ce a dus la reduceri semnificative ale utilizării plasticului de unică folosință. Avem, de asemenea, sute de stații de apă în zonele destinate jucătorilor, cum ar fi sălile de sport și saloanele, precum și în întreaga incintă, furnizând apă potabilă de înaltă calitate din Melbourne atât personalului turneului, cât și fanilor, pe care îi încurajăm să aibă la ei sticle de apă reutilizabile”.
Viitorul hidratării în tenis
Waterdrop urmează misiunea „Drink More Water” atât în viața de zi cu zi, cât și în sporturile de elită. Compania austriacă de hidratare a câștigat de mult timp un aliat în lumea tenisului. În 2023, legenda tenisului Novak Djokovic s-a alăturat companiei în calitate de investitor și ambasador al brandului. De asemenea, producătorul de Microdrinks a reușit să atragă alte șase vedete din tenis în calitate de investitori: Elina Svitolina, Taylor Fritz, Andrey Rublev, Hubert Hurkacz, Sebastian Korda și Cameron Norrie.
Conștientizând că hidratarea este esențială în tenis, având un impact direct asupra concentrării, rezistenței și performanței jucătorilor, Waterdrop și-a întărit angajamentul față de acest sport prin parteneriate cu sportivi și organizații pentru a promova practici sustenabile de hidratare. Anul acesta, în calitate de partener de hidratare și partener de aur al ATP, Waterdrop a avut un rol cheie în transformarea ATP Boss Open din Stuttgart în primul turneu ATP organizat în întregime fără sticle de plastic de unică folosință, atât în zona jucătorilor, cât și în cea a fanilor. Prin acest parteneriat, Waterdrop furnizează celor mai buni 200 de jucători ATP sticle reutilizabile, sprijinind nevoia lor de hidratare optimă și promovând în același timp sustenabilitatea.
Angajamentul companiei se extinde la nivel global, la evenimente internaționale precum turneele ATP de la Hamburg, Rotterdam și Washington, demonstrând o dedicare comună pentru schimbarea pozitivă a mediului de tenis. În 2024, compania a fost, de asemenea, partenerul prezentator al turneului ATP „Mallorca Championships presented by Waterdrop”. Dar asta nu este tot: în calitate de partener de hidratare, compania sprijină, de asemenea, „Academia Rafa Nadal”, precum și „Academia Mouratoglou” condusă de renumitul antrenor de tenis Patrick Mouratoglou.
Hidratează-te ca un campion: Sticlă exclusivă AO Player
Turneul de Grand Slam impune cele mai înalte grade de concentrare și atletism din partea jucătorilor pe teren. Fiecare detaliu trebuie să fie perfect, până la echipament și pregătire. În astfel de situații, hidratarea corectă este, de asemenea, esențială. Sticlele All-Purpose de la Waterdrop sunt perfect adaptate pentru aceste activități sportive.
Concepută exclusiv pentru viitorul Australian Open din 2025, sticla este creată în albastrul emblematic al terenului de tenis și are o capacitate de 1 litru. Construită din oțel inoxidabil cu perete dublu, are capacitatea de a menține apa rece chiar și în soarele australian, oferind o băutură răcoritoare până la 24 de ore.
Sticla Official Player vine cu capacul versatil Spout cu o deschidere optimă pentru băut și este, de asemenea, compatibilă cu alte capace din colecția All-Purpose, cum ar fi Straw, Swing sau Loop. În plus, există un nou element practic pentru această sticlă Waterdrop: o scară gradată este gravată pe interiorul sticlei, oferind o imagine de ansamblu a cantității băute.
Designul sportiv și elegant nu numai că va menține jucătorii hidratați pe teren, dar spectatorii vor putea achiziționa sticla la Australian Open, cu precomenzi disponibile de la jumătatea lunii octombrie prin AO Ticket Store. Sticlele vor fi disponibile în AO Shop și prin Waterdrop în Australia și Noua Zeelandă de la jumătatea lunii noiembrie, iar la nivel internațional, din ianuarie 2025.