LVMH încheie un parteneriat global pe 10 ani cu Formula 1

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 08-10-2024

în: News & Features

Formula 1

LVMH a semnat un parteneriat global cu Formula 1, care va intra în vigoare începând din 2025, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani anunțat săptămâna aceasta. Cel mai mare grup de lux din lume are o serie de mărci relevante implicate în acest parteneriat, comunicatul de presă al grupului făcând o mențiune specială despre Louis Vuitton, Moët Hennessy și TAG Heuer. Consensul cu privire la valoarea tranzacției este estimat între 100 și 150 de milioane de dolari americani pe an.

Pentru un anumit context, grupul LVMH a înregistrat venituri de 86,15 miliarde de euro în anul fiscal 23, cu un venit net de 15,17 miliarde de euro. Dacă afacerea F1 ar fi fost în vigoare atunci, venitul net ar fi fost mai mic cu 0,15 miliarde. Altfel spus, orice cost care este vizibil din acest tip de analiză superficială de sus în jos îi va face pe acționari să protesteze.

„Oamenii, căutarea excelenței și pasiunea pentru inovație se află în centrul activității caselor noastre și a Formulei 1. În motorsport ca și în modă, orologerie sau vinuri și băuturi spirtoase, fiecare detaliu contează pe calea către succes. Atât în atelierele noastre, cât și pe circuitele din întreaga lume, această căutare neîncetată de a depăși limitele este cea care ne inspiră viziunea, iar acesta este sensul pe care dorim să îl dăm acestui parteneriat măreț și unic între Formula 1 și grupul nostru.”, a declarat Bernard Arnault, președinte și CEO, al Grupului LVMH.

De asemenea, proeminența tânărului Frédéric Arnault în rapoartele privind acest parteneriat pare să indice gradul său de implicare. De fapt, acesta a vorbit în trecut despre importanța Formulei 1 pentru TAG Heuer în special și a făcut public ambiția sa de a readuce brandul în pole position în acest sport (TAG Heuer este în prezent partener cu echipa Red Bull Formula 1, ceea ce a reprezentat un plus pentru brand).

„În ultimii ani, Formula 1 a devenit cu adevărat unul dintre cele mai dorite sporturi din lume. Este o disciplină vibrantă care reflectă o serie de valori care sunt foarte importante pentru noi, cum ar fi inovația, spiritul de echipă și performanța. De mulți ani, o parte dintre Casele noastre au ales, de asemenea, să investească în Formula 1, fie pentru a crea experiențe unice sau pentru momente de sărbătoare. Cu Casele noastre și cu expertiza Grupului nostru, dorim să creștem și mai mult această dimensiune bazată pe experiență pe care o oferă Formula 1 în întreaga lume. Suntem doar la începutul acestui parteneriat, dar sezoanele care ne așteaptă promit să fie extraordinare”, a declarat Frédéric Arnault, CEO, al LVMH Watches.