Cel mai cunoscut club privat din Londra ajunge în New York

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 07-10-2024

în: News & Features

club privat

Unul dintre cele mai în vogă cluburi private londoneze va debuta în Manhattan. În această toamnă, The Twenty Two își va deschide porțile în Union Square, fiind a doua locație din istorie a emblematicului club privat din Mayfair.

Situat în casa istorică Margaret Louisa, acest sanctuar cu nouă etaje îmbină perfect opulența unui hotel și farmecul unui restaurant cu exclusivitatea unui club privat. Este o experiență de lux de cinci stele cu o notă de farmec relaxat care nu necesită mănuși albe. Această moștenire plină de căldură și conexiune, care a început în urmă cu peste un secol la Margaret Louisa Home, continuă la The Twenty Two, unde designerii Alexy Kos și Che Huang de la Child Studio au insuflat proprietății o atmosferă proaspătă și contemporană.

club privat

Situată pe strada 16 E 16th, proprietatea de 80.000 de metri pătrați dispune de 77 de camere, inclusiv 17 apartamente și un penthouse pe acoperiș cu vederi impresionante asupra orașului. Etajul al doilea este rezervat membrilor privați, în timp ce parterul va servi ca spațiu public de luat masa pe tot parcursul zilei. În fruntea ofertelor culinare se află Jennifer și Nicole Vitagliano, duo-ul din spatele favoriților Raf’s din New York și The Musket Room, premiat cu stele Michelin, împreună cu bucătarul-șef executiv Mary Attea și bucătarul-patiser Camari Mick. Talentele lor colective vor asigura o experiență culinară la fel de excepțională ca și împrejurimile.

The Twenty Two New York este proiectul lui Navid Mirtorabi și Jamie Reuben, cofondatori ai proprietății din Londra, în parteneriat cu dezvoltatorul imobiliar și newyorkezul Michael Chetrit. Împreună, ei își propun să creeze o punte între comunitățile vibrante din Londra și New York – două orașe surori care împărtășesc un spirit creativ și curios.

club privat

„Viziunea noastră pentru această proprietate este de a estompa liniile sociale cu care ne-am obișnuit. Oamenii au devenit atât de obișnuiți să meargă în aceleași locuri și să vadă aceleași persoane în mod repetat. Ceva ce am realizat cu succes în Londra este faptul că avem o clientelă cu adevărat dinamic. Aducem laolaltă atât tineri, cât și vârstnici, din toate categoriile sociale și industrii diferite. Acest lucru creează un mediu diferit în orice zi sau noapte”, spune Chetrit.