Ce faci atunci când descoperi savoarea unei cupe de şampanie care îţi place cu adevărat? În mod normal, achiziţionezi măcar o sticlă sau profiţi de promoţie şi cumperi câteva exemplare pentru a-ți completa colecţia. Însă dacă te numești Jay-Z, atunci îţi permiţi să cumperi întregul brand. Astfel, legendarul star hip-hop a achiziţionat recent Armand de Brignac, o companie ce promovează bunul-gust al şampaniei.
Nu mai este un secret faptul că Jay-Z a devenit un fan înfocat al faimoasei băuturi cu bule încă din 2006, când a inclus șampania Armand de Brignac în videoclipul piesei sale, „Show Me What You Got”. De asemenea, în 2012, starul a creat un turn din 350 de sticle de șampanie ale aceleiași mărci, cu ocazia unui eveniment de strângere de fonduri. Mai mult decât atât, Jay-Z şi-a manifestat preferinţa evidentă pentru Armand de Brignac imediat după ce a început un boicot împotriva şampaniei Cristal, care a umilit legiunea de fani hip-hop la un moment dat.
Astfel, aceasta este probabil încă o afacere profitabilă pentru mogulul muzicii, ținând cont de faptul că şampania – cunoscută în limbajul colocvial drept „Asul de pică” – este extrem de populară în cluburile de noapte şi printre sportivii de renume.
Una peste alta, putem prezice că Jay-Z va câştiga bani frumoşi în urma acestei investiţii, întrucât o singură sticlă de șampanie Armand de Brignac se vinde cu aproximativ 250 de euro, printre clienții obișnuiți ai casei numărându-se o mulțime de celebrităţi, printre care şi Leonardo DiCaprio.