Vlad Pârvulescu: „Nu depind de realizări, sentimente, gânduri sau emoții”

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 02-09-2025

în: The Famous

Vlad Pârvulescu

Într-o industrie unde vizibilitatea pare adesea mai importantă decât conținutul, Vlad Pârvulescu cultivă un alt tip de influență – una care pornește din profunzime, se construiește cu discernământ și se menține prin autenticitate. Fără zgomot inutil, dar cu o claritate rar întâlnită, a transformat o carieră începută intuitiv într-un ecosistem profesionist care conectează branduri, oameni și valori. Însă, dincolo de cifre și campanii, povestea lui e despre alegeri curajoase, încredere în instinct și o ancorare interioară care nu depinde de validare externă.

Vlad, cum era lumea copilăriei tale și spre ce îți fugea mintea înainte ca alții să-ți spună cine „ar trebui” să fii?
Am fost un copil care din start a fost atras de lucruri creative, cât și de natură. Lumea copilăriei mele se împărțea între ieșiri la teatru, ore petrecute desenând și alte activități la care alegeam să merg, la Palatul Copiilor. Iar plecările din oraș la rudele noastre care locuiesc la poalele Munților Parâng, la Novaci, mi-au oferit multe experiențe. 

Eram un copil curios, iar mama mea mi-a încurajat curiozitatea. M-a susținut și m-a ajutat să îmi descopăr pasiunile, așa că în prima etapă a vieții mele am trecut de la karate, la balet și am realizat chiar și picturi pe sticlă, însă aceste activități nu erau pentru mine neapărat. Ceea ce mi-a plăcut cu adevărat a fost șahul, unde m-am descurcat chiar foarte bine. Am participat la mai multe competiții județene de-a lungul anilor, unde am fost mereu pe podium. Îmi amintesc și acum cu drag cum în anul 1997 am luat locul 1, la vârsta de doar 10 ani.

Există un moment sau o decizie din adolescență care simți că ți-a schimbat traiectoria? Ce ai învățat atunci despre tine?
Decizia de a pleca din orașul natal, Craiova. La finalul clasei a IX-a am avut o discuție cu mama și i-am spus că vreau să mă mut la București înainte de a începe facultatea, pentru că simțeam că orașul în care locuim mă limitează. Știam că nu voi putea să mă dezvolt complet acolo. Un an mai târziu, eram mutat în București și ultimii doi ani de liceu i-am făcut aici. Cred că, dacă nu mi-aș fi ascultat intuiția, viața mea ar fi arătat cu totul altfel. 

Mi s-a reconfirmat cât de important este să îți asculți instinctul – și nu mă refer neapărat la cel de moment. Știam că vreau să fac o schimbare și că sunt în stare de asta. Drept dovadă, am realizat atunci că pot să mă descurc și să am grijă de mine singur. Aveam 17 ani și eram mutat într-un oraș complet nou, unde nu știam pe nimeni, însă îmi plăcea extrem de mult toată experiența.

Vlad Pârvulescu

Prima ta experiență antreprenorială a fost în PR. Ce te-a motivat să pornești pe cont propriu și ce ai învățat din acea etapă?
Nu am planificat să îmi deschid o agenție de PR; pur și simplu s-a întâmplat. A fost ceva care m-a luat pe nepregătite din punct de vedere antreprenorial, aș spune acum. 

Lucram în televiziune când am început să cochetez cu PR-ul, iar la început mă ocupam de pagina de Facebook a emisiunii TV la care lucram. De acolo am început să scriu articole despre emisiune și să le trimit sub forma unui comunicat de presă prietenilor din media și televiziune. Am prins curaj și pentru că am fost susținut de producătoarea emisiunii, Ana Maria, căreia îi mulțumesc pentru încredere. Au urmat apoi diverse parteneriate media și de acolo am început drumul spre relații publice. Pur și simplu, oamenii au început să mă recomande și am început să lucrez cu artiști și case de discuri. În cei șapte ani de agenție am lucrat cu peste 100 de artiști din genuri muzicale diferite, de la jazz, la hip-hop, până la muzică pop și indie.

A fost o perioadă epuizantă din viața mea, din care am învățat că este important să lucrezi organizat și metodic, dar și că pot fi creativ, fără a fi dezordonat. De asemenea, partea operațională și administrativă a unui business îmi era total străină, așa că a trebuit să o învăț din mers. 

Dacă te uiți înapoi, care au fost cele mai dure lecții pe care a trebuit să le înveți, acelea despre care nu prea se vorbește când discutăm despre „succes”?
Pentru mine, succesul este să faci ce îți place. Cred că degeaba excelezi într-un domeniu dacă ceea ce faci nu te împlinește atât profesional, cât și personal. Sunt recunoscător că mă trezesc dimineața și, indiferent de cât de complicat este ce am de făcut, faptul că îmi place ajută enorm și simplifică tot.

Totodată, cea mai complexă învățătură pe care am dobândit-o a fost să înțeleg că relațiile personale și cele profesionale sunt separate și că o amabilitate nu înseamnă neapărat că suntem prieteni. Mai cred și că succesul la nivel de performanță se face în echipă și că ești la fel de bun precum este echipa ta. Tot ce facem în cadrul agenției este o muncă de echipă, în care fiecare își face rolul. Am alături șapte colege absolut minunate, iar eu cred cu tărie că fiecare membru contribuie la performanța agenției.

La un moment dat ai făcut tranziția spre influencer marketing. Ce te-a determinat să iei această decizie?
În 2019 am lansat W Talent, o agenție independentă de talent management, unde în prezent manageriem 74 de talente, cu target de audiență pe segmentul 18-34 (Gen Z și Millennials). Portofoliul nostru include artiști, prezentatori TV, dar și creatori de conținut, iar nișele pe care ei comunică sunt diverse – muzică, dans, food, parenting, gaming, beauty, fashion, comedy, traveling etc.

În 2018 aveam deja câțiva artiști cu care lucram îndeaproape și în a căror viață profesională eram implicat, iar deciziile pe care le luam acolo depășeau sfera de comunicare. Mi-am dat seama atunci că este un domeniu cu un mare potențial de dezvoltare în anii ce urmează și că, din punct de vedere profesional, era o evoluție firească pentru mine. Așa am decis să fac acest pas.

Vlad Pârvulescu

În momentul de față reprezinți peste 70 de figuri publice: artiști, creatori, influenceri. După ce criterii alegi cu cine lucrezi? Ce te face să spui „da”?
Avem trei indicatori prin intermediul cărora analizăm colaborările și alegem persoanele cu care urmează să lucrăm: creativitatea, eficiența și flow-ul de lucru. Decizia de a merge mai departe împreună nu îmi aparține în totalitate – este una luată de întreaga echipă. Împreună cu colegele mele analizăm profilurile de social media, conținutul lor, dar și abilitățile, skill-urile fiecărei persoane.

Influencer marketing-ul e prezent peste tot, dar rar înțeles cu adevărat. Ce crezi că se trece cel mai ușor cu vederea în această industrie și ce ai învățat tu, din interiorul ei?
Cred că încă nu se face clar diferența între cantitate și calitate, și mai cred că un proiect de influencer marketing implică strategie. Este important de înțeles că nu orice postare plătită de pe internet este o campanie și că există o diferență clară între audiență și comunitate. Am învățat, de-a lungul timpului, că succesul unei campanii reușite are la bază o strategie bine gândită și cu o planificare atentă.

Care e punctul de plecare atunci când creezi o campanie? Pornești de la povestea omului, de la nevoile brandului sau de la intuiție? Și care sunt pașii pe care îi urmezi?
Cel mai des plecăm de la brief-ul clientului și de la elementele pe care el le are de comunicat. De acolo, construim împreună cu influencerul și cu echipa de videografi conținutul. Sunt situații în care clientul are doar o idee generală și atunci îl ajutăm să își formuleze un brief, ca să putem lucra pe el. Avem un work frame structurat pe pași, pe care colegele mele din departamentul de implementare îl urmează. În felul acesta ne asigurăm că procesul decurge în parametri optimi, de la primul contact cu clientul, până la trimiterea raportului final.

Încă din faza de planificare a campaniei, pentru noi este important să setăm cu agenția/clientul niște indicatori de performanță, astfel încât să avem un benchmark de eficiență foarte clar.

Cât de important este personal branding-ul în societatea contemporană?
Toți avem un brand personal, doar că unii aleg să fie conștienți de el și alții nu, asta este singura diferență. 

Branding-ul personal are un impact semnificativ asupra vieții noastre și ne influențează considerabil oportunitățile pe care le avem. Într-o piață a muncii extrem de competitivă, un brand personal corect definit îți poate influența oportunitățile de carieră, pentru că îți scoate în evidență elementele diferențiatoare. Te ajută să îți construiești reputația și îți oferă vizibilitate pe zona ta de interes. Plecând de la această informație, poți face din brandul personal un adevărat business cu mai multe linii de venit.

Vlad Pârvulescu

Trăim într-o lume obsedată de imagine. Tu cum definești autenticitatea? Și cum o păstrezi vie în procesul de construire a unei imagini publice?
Într-adevăr, e o lume obsedată de imagine și prea puțin de conținut. Cred că este important să trecem dincolo de aparențe și să ne uităm și în interior. Să înțelegem că este nevoie de echilibru între formă și fond.

Pentru mine, autenticitatea se remarcă atunci când ceea ce gândești, ce spui și ce faci sunt aliniate. Aceasta este o valoare de brand extrem de prețioasă și poate fi obținută doar atunci când construcția de brand personal se bazează pe elemente reale, deja prezente în persoana publică. Este un aspect extrem de fragil, care se poate pierde dintr-un singur derapaj public.

După atâția ani în entertainment și influencing, ce te mai surprinde la oamenii cu care lucrezi? Ce te ține curios, conectat?
Este un domeniu dinamic, care se transformă rapid. Trendurile și obiceiurile de consum în zona digitală sunt volatile și, atunci, procesul de învățare e continuu. Asta te ține conectat. Uneori, mult prea conectat! Spre exemplu, felul în care se făcea conținut acum doi ani este în momentul acesta… total irelevant. 

Care e acel principiu, acea valoare personală care te-a ținut centrat în momentele instabile sau haotice?
Valoarea de sine, pentru că nu depind de realizări, sentimente, gânduri sau emoții. Pentru că, indiferent de circumstanțe, știu cine sunt, iar acest lucru vine din interior, neputând fi influențat de nimic din exterior. A funcționat pentru mine ca o ancoră, chiar și în vreme de furtună.

Ce te ajută să te deconectezi de la domeniul dinamic în care activezi?
Am mai multe metode de relaxare și să știi că le folosesc prin rotație, astfel încât să nu devină rutină și să îmi placă de fiecare dată la fel de mult. Îmi place să citesc, să merg la masaj, să călătoresc, să ies în oraș la o cină bună cu prietenii, să învăț și să meditez.

Cum ai descrie conceptul de lux?
Luxul, în această etapă a vieții mele, este să am timp să fac mai multe lucruri pentru mine. 

Dacă ai putea rescrie viitorul industriei de influencing – să o dezbraci de tot și să o reconstruiești –, ce ai păstra, ce ai elimina și unde te-ai regăsi tu în acel nou început?
Cred că este nevoie să ne uităm realist la industria de influencer marketing din România, cu bune și cu mai puțin bune. Provocările cu care ne confruntăm aici sunt, de fapt, aceleași cu care se confruntă orice piață de această dimensiune. Nu cred că este nevoie să reconstruim ceva, ci cred că avem de construit mai departe și de integrat la nivel de industrie anumite practici. Este o piață mult mai bine dezvoltată și organizată comparativ cu multe piețe din Europa Centrală și de Est.

Ce cred că putem adăuga la nivel de industrie este o responsabilitate mai mare față de categoriile de public vulnerabile și mai mult discernământ în alegerea mesajelor transmise pe social media de diferiți influenceri. Acestea ar fi două puncte-cheie care, în opinia mea, merită îmbunătățite și la care noi suntem deja pionieri.