Kim Kardashian a cedat la presiunea fanilor și a schimbat numele unui nou brand de îmbrăcăminte

Scris de Luxury
Publicat la data de: 12-09-2019

în: News & Features

În luna iunie, când Kim Kardashian a lansat primul său brand de îmbrăcăminte, numele acestuia a stârnit reacții puternice pe rețelele de socializare. „Kimono”, căci acesta a fost numele inițial, duce cu gândul la sofisticata cultură japoneză iar primarul orașului Kyoto a semnat o scrisoare deschisă către divă, afirmând că nu are dreptul să monopolizeze „kimono”-ul, care este un simbol național japonez.

Kim Kardashian a luat criticile în serios și a decis să schimbe numele brandului, fără să se încăpățăneze în a duce mai departe polemica. Linia se va numi Skims Solutionwear. În declarația oficială, a mărturisit că ascultă întotdeauna opiniile publicului său, care este o sursă uriașă de inspirație:„Sunt recunoscătoare fanilor mei că m-au ajutat să găsesc un nou nume de brand și, recunosc, mă inspir întotdeauna din ideile adepților mei”. A mai spus:„ascult mereu feedback-ul și opiniile lor și sunt atât de recunoscător că și-au împărtășit ideile pentru un nou nume de brand”.

Aparent, acesta a fost inspirat de sugestia pe care Mélyssa Rodrigues (@yeekylizzle) a făcut-o într-un tweet iar like-urile nu au întârziat să apară. Chiar dacă echipa Kim Kardashian nu a menționat încă legătura directă între postare și numele brandului, decizia creatoarei a fost una foarte inspirată. A reușit prin această mișcare să contracareze elegant criticile și a dat dovadă că știe când să se retragă dintr-o bătălie. Nu am fi surprinși să aflăm că publicul japonez va îndrăgi noul brand al vedetei, având în vedere că aceasta a decis să respecte opinia publică și să renunțe la numele de brand care ar fi lezat demnitatea unui obiect-cult precum kimono-ul. De altfel, abilitatea lui Kim Kardashian de a se mula pe dorințele și preferințele celor care o iubesc a fost încă de la început cartea sa câștigătoare.