Miele

Interviu-eveniment cu Paolo Canali: „Cred că persistența și munca grea ne vor conduce întotdeauna la lucruri din ce în ce mai bune”

Scris de Andrei Dimulescu
Publicat la data de: 12-08-2019

în: Fashion

Într-un interviu special pentru LUXURY Magazine, domnul Paolo Canali, directorul comercial al brandului Canali, ne împărtășește gândurile despre tradiția mărcii, detaliile din spatele administrării unei afaceri de familie și viziunea unui optimist în această lume în continuă mișcare. Cu ocazia vizitei domniei sale în România, am purtat o discuție relaxată în șicul Canali Distinto Boutique de pe Calea Dorobanților.

Ce reprezintă astăzi Canali în industria îmbrăcămintei de lux?
Canali a fost fondată acum 80 de ani și din acel moment nu și-a încetat niciodată creșterea. Trei generații diferite și-au dedicat în totalitate know-how-ul și expertiza pentru a construi ceea ce Canali reprezintă astăzi în întreaga lume: un grup de proiectare și producție cu propriile centre de producție italiene, peste 236 de buticuri și 1.000 de magazine cu amănuntul, în peste 100 de țări. În toți acești ani, am aspirat mereu către perfecțiune, cu ajutorul rădăcinilor noastre puternice în meșteșugul, stilul și eleganța italiene. Concentrându-se pe promovarea acelorași valori și filosofii puternice, a treia generație lucrează constant pentru implementarea și menținerea unei conștientizări exclusive a brandului care investește în cercetare și dezvoltare. Eu, personal, cred că persistența și munca grea ne vor conduce întotdeauna la lucruri din ce în ce mai bune.

Cum ați descrie clientul tipic pentru Canali?
Omul Canali este un Millennial Modernist, extrem de clasic în ființa sa interioară, fiind acum atras de un nou stil, care combină formalismul cu o notă modernă. Dincolo de regulile stricte ale eleganței clasice, el este dispus să se joace, să se simtă liber și mai îndrăzneț. Acordă tot mai multă atenție detaliilor și îndrăznește să abordeze culori și modele noi. Extrem de stăpân pe sine, apreciază calitatea și inovația, eleganța și unicitatea, fără a fi o tendință obsesivă.

Cât de importantă este tradiția și cum s-a impus ea pe o piață atât de competitivă?
Sunt foarte mândru că aparțin unei familii cu o tradiție atât de puternică în stilul și eleganța italiene. Pe măsură ce am crescut într-un mediu foarte creativ și stimulativ, cu rădăcini solide, tradiția și inovația au fost întotdeauna cuvintele noastre cheie. Eu, cu frații și verișorii mei, a treia generație, suntem purtători ai unei tradiții nesfârșite și noi, bineînțeles, beneficiem de ceea ce bunicii noștri au creat acum 80 de ani, însă, în același timp, trebuie să ne confruntăm cu piețe mai dificile, cât și cu nevoi și gusturi diferite ale clienților, decât strămoșii noștri. În ultimii zece ani, în calitate de director comercial al Grupului, am văzut schimbări majore în dinamica internă a majorității țărilor, iar o mare provocare este găsirea celei mai bune și mai profitabile strategii de creștere a vizibilității, a gradului de cunoaștere a mărcii și a vânzărilor. Rularea unei afaceri de familie este satisfăcătoare, foarte laborioasă, variată și extrem de solicitantă.
Unicitatea se află în costumele noastre, în hainele noastre. Prin tradiția noastră de confecționare suntem specializați în produse de înaltă calitate, cusute de mâini profesioniste și cu elemente sofisticate, oferind un confort extraordinar. Unic și exclusiv este întregul proces, de la alegerea țesăturilor, prin meșteșugul nostru, la experiența de shopping pe care clienții noștri o trăiesc.

 

Care este definiția dumneavoastră pentru stil?
Un blazer albastru este cu siguranță o necesitate, o declarație de eleganță care poate fi adaptată pentru diferite ocazii. Datorită esenței sale versatile, este într-adevăr o componentă-cheie a garderobei masculine. Poți să-l porți la pantaloni formali, precum și cu un chino sau o pereche de blugi. Este elementul distinctiv care adaugă o notă elegantă aspectului tău.

Cât de important este atributul „Made in Italy”?
Întotdeauna spunem că „Made in Italy” nu este doar o etichetă pe un articol de îmbrăcăminte, ci înseamnă design, creativitate, pasiune și tradiție – valori recunoscute pe plan mondial. Este o parte integrantă a brandului, care cuprinde cu adevărat toate piesele, și suntem 100% mândri că suntem „made” în Italia, ceea ce înseamnă că articolele noastre de îmbrăcăminte sunt fabricate în propriile centre de producție italiene, țesăturile fiind obținute și de la cele mai bune fabrici italiene, ca toate celelalte părți ale unui costum. Cu toate acestea, odată ce țesăturile ajung în depozitul nostru, vom continua cu o serie lungă de verificări ale produselor, pentru a elimina, spre exemplu, orice viciu posibil. Abilitatea croitorilor noștri și faptul că această tradiție este transmisă de la o generație la alta ne consolidează și garantează cel mai înalt standard de calitate. 

Ce înseamnă acum stilul Canali?
Prin colecțiile noastre, ne place să propunem povestiri imaginare, care permit oamenilor să viseze, pe măsură ce parcurg o călătorie uimitoare. Echipa noastră de creație se inspiră din artă, din tablouri extraordinare și din natură în alegerea culorilor, în timp ce se concentrează pe diferite epoci istorice pentru stiluri și forme. Toate aceste elemente sunt apoi combinate pentru a crea o colecție caracterizată de eleganța și stilul tipic italienești Canali. Colecțiile noastre sunt extrem de ofertante și urmează gusturile și nevoile bărbaților contemporani. De aceea, campaniile noastre și accentul pe care îl punem pe comunicarea digitală sunt foarte importante.

The Grand Avenue - The home of Exclusive Brands