Miele

Esențe cu iz de artă, în ediții limitate

Scris de Ozana Mazilu
Publicat la data de: 07-08-2019

în: Beauty

Universul rafinat al esențelor inovatoare este completat cu noi abordări ale parfumierilor în vogă, la parfumeria de lux Beautik Haute Parfumerie. Concepte unice, măiestrie artizanală și compoziții olfactive neconvenționale se împletesc armonios cu designul modern al sticlelor, dând naștere unor creații iconice.

Jusbox – Cheeky Smile – Apă de Parfum
Jusbox este o gamă exclusivistă de parfumuri al cărei concept este reprezentat de asemănarea dintre parfum și muzică – inspirația-cheie pentru toate aromele sale. Mai precis, inspirația vine din generația muzicală a idolilor care au reușit să își pună amprenta asupra societății, culturii și mediului artistic din era lor, transmițându-și emoțiile prin „mesaje muzicale”.
Un efluviu imperceptibil, dar delicios, plutește în aer, cu o aromă misterioasă. La sfârșitul anilor ’80, curentul „acid house” a sosit în cluburile din Marea Britanie pentru a incita la cea mai mare revoluție din cultura tineretului după Sixties’ Summer of Love. Curentul Acid House a folosit simbolul galben – „fața zâmbitoare” – ca o emblemă a scenei muzicale noi: un zâmbet prietenos, anonim, care descria cele mai simple și mai non-agresive calități ale culturii tineretului din anii ’80. Dar mișcarea nu se referea numai la muzică, ci și la modă: un amestec de culori neon, vopsea în culori aprinse. Pentru „piesa” Cheeky Smile, Jusbox a lucrat cu parfumierul Dominique Moellhausen, pentru a transforma piesele acide într-un cocktail molecular de bucurie și fericire, prin adăugarea notelor de Iso E Super, Amber Extreme și Cashmeran. Interpretarea acestei mișcări culturale subterane a dat naștere primului ambalaj fluorescent din istoria parfumeriei. Sticla este finisată într-un lac special, natural, dar care se transformă într-o culoare vibrantă, verde când este privit în absența luminii sau sub lumină ultravioletă. Partea laterală a sticlei, tipografia frontală și partea centrală superioară a capacului se combină pentru a crea un joc original și hipnotic de lumini. Manșonul cutiei, produs prin aceeași tehnică, dezvăluie o serie de căști cu capul în jos, care amintesc de „fața zâmbitoare” – acel simbol iconic al curentului Acid House ce vă va conduce înapoi la atmosfera magică a nopților din cluburile londoneze.

Maison Francis Kurkdjian – Aqua Universalis Extrait de Parfum – Ediție limitată
Deși nu s-a născut în Grasse (Franța), la vârsta de doar 15 ani, Francis Kurkdjian și-a dorit să devină parfumier. La 25 de ani a realizat primul parfum pentru Jean Paul Gaultier, Le Male. Acqua di Parma, Christian Dior, Giorgio Armani, Guerlain, Jean Paul Gaultier, Juliette Has A Gun, Kenzo, Versace și Yves Saint Laurent sunt doar câteva dintre casele de parfumuri pentru care talentatul parfumier a creat în ultimii 14 ani.
Aqua Universalis este un parfum floral, cu note proaspete de bergamotă, lămâie siciliană, lăcrămioare și portocale dulci, completate cu note lemnoase de mosc. Un buchet seducător, care poate fi folosit indiferent de momentul zilei, de personalitate sau sex. O explozie de atracție și eleganță, o viziune magică asupra universului. Într-o prezentare aparte, ediția specială Aqua Universalis Extrait de Parfum vine într-o casetă elegantă, un adevărat obiect de artă ce evidențiază cel mai bine măiestria franțuzească. Asamblată manual, element cu element, caseta albă este căptușită cu oglinzi, pentru a multiplica efectul și a da un plus de eleganță. Sticla este gravată manual și decorată cu fir de mătase delicat.

Elegantes – Cashmere – Extrait de Parfum
Creatorii brandului Elegantes au străbătut lumea pentru a descoperi cele mai rafinate ingrediente. Din câmpurile din Haiti, unde se găsește cel mai durabil vetiver, până în Turcia, unde trandafirii sunt culeși individual pentru a se transforma în ulei și absolut de trandafir. Bazându-se pe experiența sa în lumea luxului, călătoriilor și designului, familia Smit a „dezvoltat” cele mai bune produse și ingrediente, indiferent de cheltuială sau timpul utilizat. Excelența este cuvântul-cheie pentru Elegantes, așa cum reiese din standardele impecabile ale brandului – de la producători de sticlă artizanală, până la etichete personalizate semnate pe fiecare flacon de către Julien Rasquinet, „maestrul” colecției.
După cum sugerează și numele, compoziția Cashmere este delicată, caldă și bogată. Acest parfum cuprinde tot glamour-ul brandului Elegantes. Aroma elegantă este formată dintr-un amestec de bergamotă, măr și floare de tei. Se completează perfect cu notele de crin roșu și trandafir, compoziția „plecând” spre final cu note bine echilibrate de chihlimbar, patchouli și lemn de santal. Parfumul în sine este „adăpostit” într-un flacon special conceput, a cărui formă amintește de rochiile elegante de gală haute couture.

Marc-Antoine Barrois – B683 – Apă de Parfum
După zece ani de haute couture, Marc-Antoine Barrois lansează primul său parfum. Bazându-se pe stilul atemporal și carismatic al mentorilor săi, cu acest parfum „dezvăluie” cele mai frumoase suveniruri, precum și lumea modei.
Marc-Antoine Barrois este un designer francez de haute couture, care și-a creat un renume în industria textilă. De la o vârstă fragedă, a fost fascinat de eleganța bunicului, care l-a condus către căutarea artei și a luxului simplu, fără ostentație, dar sofisticat.
Quentin Bisch a simțit că parfumurile urmau să facă parte din viața lui când a observat aroma parfumului Opium, purtat de o profesoară, la vârsta de 11 ani. Parfumierului îi place mai mult decât orice să „creeze” emoție, surpriza prin care oamenii pot călători.
B683 este rezultatul întâlnirii a doi tineri designeri. Unul este designer haute couture, iar celălalt, parfumier. B683 este o invitație pentru a explora și a călători în locul unde colecțiile de piese unice, bijuteriile și accesoriile întâlnesc o simbioză de geniu a poeziei și viselor cu artele și meseriile. Îmbinând subtil esențe rafinate de lemn, note picante senzuale și atingeri de piele, parfumierul avangardist Quentin Bisch creează un parfum „răcoros și sobru”, modelat asemenea universului fantezist al designerului.

Fornasetti – Burlesque Gold – Lumânare parfumată
Piero Fornasetti a fost un artist milanez, pictor, sculptor, designer de interioare și tipograf de cărți. Opera sa creativă a fost preluată și reinterpretată astăzi de fiul său, Barnaba, și este compusă dintr-un vocabular vizual care este recunoscut imediat. 
Colecția Fornasetti Profumi per la Casa aduce această lume unică la viață, printr-o selecție de obiecte decorative parfumate, lucrate manual. Lumânările parfumate Fornasetti Profumi sunt lucrate exclusiv manual, utilizând materii prime de cea mai bună calitate, într-o rețetă unică de ceară vegetală care asigură o ardere curată.
Burlesque Gold este, bineînțeles, o lumânare lucrată manual, din ceară vegetală, turnată într-un vas ceramic pictat cu celebrul laitmotiv al pieselor Fornasetti: cântăreața de operă Lina Cavalieri cu mască. Designul este realizat după tipicul suprarealist Salvador Dali.

Caron – Madame – Lumânare parfumată
Caron are o tradiție de peste 100 de ani în lumea parfumurilor. O poveste captivantă se află în spatele fiecărei creații și adesea numele lor evocă un eveniment special pentru parfumeria de lux.
Mâna dreaptă a lui Ernest Daltroff, din 1906 până în 1940, Félicie Wanpouille a fost mai mult decât o muză și a contribuit la dezvoltarea renumelui Casei. Pasionată de modă și creație, la întâlnirea cu Ernest ea a devenit „sufletul” casei Caron, imaginându-și pentru fiecare creație o sticlă, un nume, o poveste. „Madame”, o femeie independentă, cu o minte ascuțită, ce ascunde un caracter puternic și un suflet delicat. Toată dualitatea personalității sale este exprimată în această lumânare parfumată, ce îmbină note fine de bergamotă, rubarbă, bujor, violetă, lemn de santal și mosc.

The Grand Avenue - The home of Exclusive Brands