În compania lui zeus: arta petrecerilor private de vară

Scris de Luxury
Publicat la data de: 01-08-2016

în: Travel

Suntem Alex și George, pe scurt: AG entertainment, compania care creează experiențele pe care le cauți. De la o simplă vilă până la un eveniment complet organizat după imaginația ta sau a noastră, ne ocupăm noi. De când ne-am cunoscut în ianuarie 2016 într-o tabără de ski în livigno, italia, am decis să fondăm AG. În focus, vara asta va fi Mykonos.

1202

1210

ESTE 6 SEARA ȘI SUNTEM ÎN CAPRICE BAR, ÎN CARTIERUL LITTLE VENICE, MYKONOS. Barul, înregistrat în Newsweek drept unul dintre primele 10 cele mai bune din lume, ne inundă într-un miros de fructe de mare proaspăt gătite, în timp ce DJ set-ul este încă chill. Între vazele caracteristice din lut ale localului, alunecă eșarfe leopard print, Louis Vuitton, scânteiază diamante, iar machiajele discrete aproape că lipsesc. Întoarcem capul după dârele de parfumuri fine, pentru a rămâne blocați cu privirea la zeii și zeițele bronzate care ne aruncă zâmbete fără să ceară nimic în schimb. De când ne știm, în Grecia încep legendele.

ACUM 5 LUNI AM CUNOSCUT-O PE SARAH BERJAOUI ÎN LONDRA, ORAȘUL ÎN CARE TRĂIESC DE 8 ANI. Familia ei deține mai multe vile de lux în insula Mykonos, faimosul hotel Casa del Mar și continuă să dezvolte proiecte, construind încă 200 de vile de lux în insula Syros, la 25 de minute cu barca de Mykonos. Este și normal, cererea este mare pentru „noua Ibiza”, numele dat lui Mykonos de sute de travel blog-uri internaționale.

Sarah este pasionată de atmosfera insulei unde s-a născut și, convins de ea, privesc instructorii îngrămădind plăcile de surf în timp ce un golden retriever cu o bandană de un roșu decolorat aleargă printre frapierele pline cu vin roze la gheață.

CU VOIA LUI ZEUS, TOATE ASTEA POT FI ALE NOASTRE, ȘI ZEUS A TRIMIS-O PE SARAH SĂ ÎI FACĂ VOIA. Fratele ei trăiește în Mykonos și ne aranjează un curs de zbor „pe ospitalitate”. Este o insulă mică și aici toți se cunosc unii cu alții. Ieri am fost cu un speedboat și am luat cina într-un golf superb la bordul unui yacht.

1363 1881

Văzând cât de bine te poți simți și cât de natural decurg lucrurile, am decis să organizez servicii similare și pentru prietenii mei. Așa am ajuns să am un calendar foarte încărcat vara asta. Pe 14 iulie este o petrecere privată, toată lumea primește un tur gratuit cu elicopterul. Pe 3 septembrie, un cuplu se căsătorește. Sunt din București și au realizat că este mai ieftin să plătească un charter, plus restaurantul pentru toți oaspeții în loc de a organiza acasă. Lumea vede mai multe în 2016, iar cei inteligenți se mișcă primii.

Așa cum vă vor spune și cunoscătorii, iunie și septembrie sunt fantastice pentru chill cu familia sau cu prietenii, pe când în iulie și august nebunia insulei atinge cote mitologice.

1355 1375

CULTURA DE CLUBBING NU ARE NEVOIE DE PREZENTARE. Sylvain Armand, DJ-ul rezident la VIP Rooms St. Tropez, ne oferă un set „ca între prieteni”. Miercurea are rezidența în Ushuaia, așa că îl putem prinde într-un weekend. 1-0 pentru Mykonos, Ibiza trebuie să ne prindă din urmă!

Designerul Brian Atwood își ține zilele de naștere de 6 ani în Mykonos. Anul trecut, tema a fost Purple Haze și majoritatea invitaților, între care și Lindsay Lohan, Valentino și Peter Dundas, au purtat aripi violete.

Dacă veniți în Mykonos vara asta, lăsați-ne un mesaj, pentru că orice prieten al insulei este și prietenul nostru. Ne putem auzi oricând, iar direcțiile sunt mai jos:

AG Entertainment (organizăm evenimente private)
www.facebook.com/AG-Entertainment-120573418358326/
George Negrescu (autorul articolului)
www.facebook.com/george.negrescu
Alex Rus (organizator asociat)