Bombardier inaugurează un nou Aviator Lounge în Principatul Monaco

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 02-08-2024

în: Aviație

Bombardier

Bombardier a deschis cu mândrie noul Aviator Lounge by Bombardier la jumătatea lunii mai, situat strategic în cadrul Monaco Yacht Club. Alteța Sa Serenisimă Prințul Albert al II-lea de Monaco a inaugurat oficial lounge-ul în compania lui Pierre Beaudoin, președintele consiliului de administrație al Bombardier, și a altor membri din conducerea companiei. Noul lounge va oferi vizitatorilor un spațiu primitor, uimitor din punct de vedere vizual, pentru a afla mai multe despre aeronavele, moștenirea și inovațiile Bombardier. De oaspeții acestui lounge exclusivist se va ocupa echipa regională de vânzări a companiei. 

„Suntem extrem de mândri să ne reafirmăm prezența în regiune prin deschiderea noului și magnificului Aviator Lounge by Bombardier, primul spațiu personalizat de acest fel al unui producător de avioane. Suntem onorați să fim atât de ferm ancorați în Monaco Yacht Club, o instituție istorică și prestigioasă din inima Principatului Monaco”, a declarat Emmanuel Bornand, vicepreședinte pentru vânzări internaționale, Bombardier. „Aviator Lounge este un loc de întâlnire unic. Datorită locației sale, simbolizează întâlnirea dintre pământ, mare și aer. Cel mai important, ne oferă un loc primitor pentru a ne întâlni cu oricine dorește să treacă pe aici pentru a afla despre cercetarea revoluționară a Bombardier în domeniul durabilității, despre cele opt decenii de inovație care au dus la performanța incontestabilă a avioanelor noastre și despre pionieratul nostru în cercetarea unor moduri mai durabile de a zbura.”

Aviator Lounge completează prezența deja puternică a Bombardier pe tot globul. În Europa, membrii echipei de vânzări a companiei sunt amplasați strategic pe tot continentul pentru a fi disponibili pentru clienți indiferent de locația acestora. O rețea largă de facilități de service include două centre de service, în Londra – Biggin Hill și Berlin, și cinci stații de întreținere a liniilor. Printre acestea se numără stațiile de pe aeroportul din Nisa, al doilea cel mai aglomerat din Europa în ceea ce privește aviația de afaceri, și de pe aeroportul Le Bourget din Paris.

Bombardier

Un design inovator și primitor

Aviator Lounge, care reflectă deja noua identitate de marcă a Bombardier, dezvăluită cu doar câteva săptămâni în urmă, este o capodoperă de design. A fost conceput de renumitul arhitect Andrea Mosca din Paris. Lucrând de la zero, el a conceptualizat un spațiu primitor care este centrat pe valoarea de bază a Bombardier: importanța relațiilor autentice, personale, de familie. 

Mosca a găsit modalități ingenioase de a integra cele mai importante inovații și realizări ale companiei în design, atât ca simboluri, cât și ca inițieri de conversație. Biroul de recepție în formă de aripă de avion sugerează moștenirea inovației Bombardier în designul aripilor. Evocă winglet-ul care a fost folosit pentru prima dată pe aeronavele Learjet  înainte de a deveni predominant în proiectarea aeronavelor. Este, de asemenea, un omagiu adus Aripii Smooth Flĕx, o minune inginerească aflată în spatele legendarului zbor lin și al performanțelor fără compromisuri ale aeronavelor Bombardier Global, care pot funcționa pe toate tipurile de vreme și sunt cele mai mari care aterizează pe aeroporturi precum Saanen din Gstaad. De tavan atârnă o formă caracteristică uimitoare, asemănătoare unui ventilator de motor, reamintind că Bombardier a fost primul producător din aviația de afaceri care a folosit acest tip de motor avansat. 

Bombardier

Platforma de cercetare EcoJet a Bombardier, prin care compania testează aerodinamica, propulsia și alte îmbunătățiri cu potențialul de a reduce cu 50% emisiile de gaze cu efect de seră ale unei aeronave, este de asemenea afișată în mod vizibil. Aceasta servește drept simbol al devotamentului și angajamentului de lungă durată al Bombardier de a găsi modalități concrete de reducere a amprentei de mediu a aviației.

Fotografii impresionante ale aeronavelor Bombardier realizate de renumitul fotograf francez Guillaume Plisson împodobesc pereții și îmbogățesc și mai mult spațiul. Imaginile au fost preluate ca parte a colaborării sale recente cu compania, care a rezultat într-o serie de imagini evocatoare, ce se adaugă la noua identitate vizuală a companiei. Aceasta a fost prima incursiune în lumea aviației pentru Plisson, unul dintre cei mai importanți fotografi din domeniul maritim la nivel global.

Bombardier

Noua carte Assouline Ultimate celebrează moștenirea Bombardier

În cadrul inaugurării Aviator Lounge, oaspeții au putut vedea în premieră și cartea nou-nouță „Bombardier”, publicată de apreciata editură Assouline. Cartea, o ediție Assouline Ultimate, prezintă istoria Bombardier de la începuturile sale în Valcourt, Québec (Canada), unde legendarul vizionar Joseph-Armand Bombardier a fondat compania în anii 1920, după ce a inventat un prim snowmobil, și până la evoluția sa actuală ca o companie concentrată exclusiv pe proiectarea, fabricarea și întreținerea celor mai bune avioane de afaceri din lume. Cartea temeinic documentată este completată cu informații de la Laurent Beaudoin, ginerele lui Joseph-Armand Bombardier, care a condus compania din 1966 până în 2008, și de la nepotul său, Pierre Beaudoin, actualul președinte al consiliului de administrație al Bombardier. Prin intermediul fotografiilor de arhivă fascinante și al imaginilor noi realizate de Guillaume Plisson, cititorii vor beneficia de o fereastră deschisă către istoria și moștenirea captivantă a legendarei companii canadiene de avioane de afaceri. Cartea va fi pusă în vânzare din luna iunie a acestui an.

Clienții Bombardier operează o flotă de aproximativ 5.000 de aeronave, susținută de o rețea vastă de membri ai echipei Bombardier din întreaga lume și de zece facilități de service în șase țări. Performantele avioane Bombardier sunt fabricate cu mândrie în cadrul unor unități de aerostructură, asamblare și finalizare situate în Canada, Statele Unite ale Americii și Mexic.