LVMH înregistrează o creștere substanțială a profitului datorită Asiei și Europei

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 26-07-2023

în: News

LVMH

Compania de lux LVMH a raportat o evoluție remarcabilă a rezultatelor sale din al doilea trimestru al acestui an, datorită consumatorilor din Asia și Europa care au contribuit la creșterea vânzărilor, în ciuda îngrijorărilor legate de reducerea cheltuielilor pe alte piețe.

Vânzările din Asia, cu excepția Japoniei, au crescut cu 23% față de aceeași perioadă a anului trecut, continentul continuând să fie o piață profitabilă pentru compania de 500 de miliarde de dolari. Vânzările în regiune au crescut deja cu 14% în primul trimestru al acestui an, pe măsură ce China a ieșit de sub restricțiile impuse de pandemie.

Europa s-a dovedit a fi, de asemenea, un factor important în rezultatele LVMH, cu o creștere a vânzărilor de 22% de la an la an. Cu toate acestea, cererea din SUA a fost mai slabă în comparație cu alte regiuni, crescând cu doar 3% față de aceeași perioadă a anului trecut. Analiștii de la Deutsche Bank au remarcat în luna mai că investitorii ar trebui să fie atenți la scăderea consumului de lux din SUA, ceea ce a declanșat o vânzare care a șters luna trecută miliarde de dolari din evaluările companiilor de lux. Acțiunile LVMH au suferit o lovitură de 5% la momentul respectiv, dar de atunci și-au revenit parțial.

Totodată, LVMH a confirmat faptul că va sponsoriza Jocurile Olimpice și Paralimpice de anul viitor de la Paris. Brandurile grupului, printre care Dior, Louis Vuitton, Chaumet, Moët Hennessy și Sephora, vor fi direct implicate în conceperea sau sponsorizarea unor componente ale evenimentului, de la băuturi răcoritoare la medalii și până la ștafeta torței olimpice.